Bumblebee92 skrev 2014-05-25 17:11:43 följande:
Min man står i köket nu!....han kan inte heller laga mat. Haha!!! Han ska köra efter något recept, fläskfilé. Jag är ändå livrädd och skeptisk HAHA! Rädd att det kommer sluta med "ja det stod att man skulle ta x i, men jag y...och så gjorde jag såhär istället för sådär". ;) vi får väl se hur de här går. Hur jag fick han att laga mat?....grät en skvätt i sängen för att hela helgen har varit bajs, och jag är extremt rastlös, och då gråter vi oxå en skvätt, av lite frustration haha. Samt en skvätt "tycka synd om" tårar kom. Men nu känns de lite bättre. Slipper ju laga middag (förhoppningsvis). ;)
Haha. Överlevde du? ;) igår så fick jag mat hos gammelmormor! Skönt att slippa tänka på det när sambon jobbade kväll. :)
anglavakt skrev 2014-05-25 19:04:42 följande:
Hjälp mig med tips! Vad har man på sin lilla i värmen? Och hur mkt vågar man vara ute med dom i värmen? Skall man smörja dom små ngt och hur mkt ska dom ha på sig? Måste man ha mössa/hatt på dom hela tiden ute även i skuggan? Många frågor från oroliga mig med 6v varm wilma
Jag käste på 1177 att de allrid ska ha mössa / hatt på sig. när vi går ut med Liv så har hon bara en body och en bomullsfilt på sig i vagnen. Och en tunn solhatt. :) vi har även en tunn sjal över vagnen som solskydd. Jag vet "de varnar för att det blir lika varmt som i en bil" men jag kollar ju henne typ varannan sekund och det är alltid öppet någonstans. Vi stänger ju inte in henne under sjalen. ^^