Fortsättningstråd för oss med BF i April 2014 med första barnet
Var köper man kokosoljab
Var köper man kokosoljab
*"kokosolja?" ska det ju stå...
Hur mkt kokosolja ska man ha i, om man äter ca 150 ml?
Glad och solig midsommar till er alla önskar jag och Olivia!! ð??»ð??»ð??»
Vår bebis gillar att prata med Pingumobilen som hänger på vagnen samt en mobil från Ikea där djuren tittar ner på henne. Gillar också att bada och att prata med den som finns framför hennes ansikte. Hon får ett så underbart fnissigt smile när hon får kontakt med folk!
Vi har testat Libero, pampers och ICAs blöjor och fastnade för ICAs. Olivia blev röd av de andra och som nån skrev så var det nåt av märkena som luktade så starkt.
Ni som ammar el pumpar, hur är det med aptiten? Jag tycker jag är sugen mest hela tiden och får stålsätta mig för att inte nalla i skåpen hela tiden. Dricker även mängder!
Nu hade det varit väldigt gott med glass, t ex..! ;)
Tycker vårt lilla troll äter sämre nu när det är så himla varmt, nån som upplever detsamma med sin bebis? Känns lite stressigt eftersom det ju är ännu viktigare än vanligt att de får i sig vätskan nu när de svettas så.
Vår sommar: Tänkte precis detsamma häromdagen! För ett år sen såg allt helt annorlunda ut och man hade ingen aning om att man skulle sitta här med en liten bebis bara ett år senare. Så mycket man varit med om och gått igenom sen dess, både graviditet med allt vad det innebär och sedan förlossning, alla känslor och all planering. Livet är förunderligt! Älskar det!
Här planerar vi dop och jag har sett att det finns en visa av Alice Tegnér som heter "Min lillasyster." (Möjligen ska det särskrivas som 'lilla syster'.) Nån av er som känner till denna? Jag har googlat men hittar varken text el melodi nånstans! Skulle bli så glad om nån kunde hjälpa oss!