Fortsättningstråd för oss med BF i April 2014 med första barnet
Vi åkte som sagt till akademiska i uppsala den här gången, innan fick jag göra i Gävle men dom bytte nu vid årsskiftet!
Jag misstänkte ju att jag skulle få bf runt 5 oktober och inte 15 september som när man går efter bim.
Jag var i vecka 15+5 så alltså fick jag nytt bf som blev 11 oktober :)
Allt såg jätte bra ut i alla fall och den låg och kliade sig i huvudet och hade ena handen i munnen <3
Jag fick ca två sekunders glimt mellan benen i "pottposition" och såg ingenting där och när jag fråga om hon såg något sa hon nej men att hon inte ville titta igen då mycket kan hända på några veckor så vi får titta när vi kommer tillbaka den 20 maj, då är jag i vecka 19+3 tror jag.
Har ju trott att det är en flicka hela tiden och nu borde jag vara mer säker eftersom det var tomt där mellan men nu lutar jag åt pojke istället haha!
Är bara så himla glad att allt såg bra ut såhär långt, känns också helt okej att jag mått så dåligt som jag gjort eftersom jag inte var så långt gången!
Lite drygt att vänta 21 dagar till när jag trodde vi skulle få en ordentlig titt den här gången men det var över på ca 5 minuter då hon såg direkt att den var för liten flr att kolla allt noga.
Vilken skillnad på Gävle och uppsla ssjukhus! I gävle var jag ju i vecka 16+4 med vilgot och då fick jag inte komma och göra något nytt..
Blev ett långt inlägg nu haha!
Hade du 10 oktober eller har jag drömt det?! När var rul?
Jasså men om det nu inte såg ut att finnas nåt där mellan benen så är det ju kanske så! Men ändå tror du pojk istället? ;) knaas ;)
Jag har ju mått illa mkt längre denna grav än förra, gick över först i lördags, dvs nästan ända fram till v17. Det är enda påtagliga skillnaden så jag har ändrat mig från att tro pojk till att det kanske är en flicka. Gjorde ju kub också och är ingen expert men tyckte det såg ut som en pojknubb men kollade ingender och de tyckte flicka fast att det var för tidigt. :) det ger sig, 12/5 har vi rul. Mindre än 2 veckor kvar nu!!! Och ja, mitt bf är 10/10!