Fortsättningstråd för oss med BF i April 2014 med första barnet
Jag kikade in och läste i den gamla tråden ifrån när alla bebisarna började komma, vilka minnen som kommer tillbaka <3
Jag kikade in och läste i den gamla tråden ifrån när alla bebisarna började komma, vilka minnen som kommer tillbaka <3
Gud så jag längtar efter att få sova så länge jag vill utan en massa uppvak varje natt
Nätterna är ändå hyfsat lugna nu med ca 3-5 uppvak men ändå, tänk att få pressa en 12 timmar i raken - det hade varit underbart, haha.
Innan Livia föddes var jag extrem beroende av minst 7 timmars sömn. Det har förändrats totalt. Jag kan inte ens påstå att jag saknar att få sova mer då jag inte lider av att vakna några gånger per natt. Däremot är det jobbigt de nätter jag inte kan somna.
Jag är otrolig glad över att det känns så,
Men ingen kan ju påstå att den FÖREDRAR att bli väckt framför att få sova ut, åtminstone någon gång per år (missförstå mig rätt nu, fidelisen, för jag menar inte att det var det du sa)
Idag känner jag mig utsövd!! Livan vaknade bara 3 ggr!!! Sjukt nöjd. Haha
Nu jäklar är det jag som slutar amma ungen till söms. Hittills har han fått ligga o snutta tills han somnar i princip varje gång eftersom han sover så dåligt och det har varit enda sätter ibland. Jag har ju vetat att det måste jag sluta med men skjutit upp det. Men nu är det slut med det. Ungen BET mig ashårt när han ammade! Fy så ont det gjorde! Och han fattade ju inte att han skulle släppa. Fy! Vi får se hur detta ska gå men han måste ju sova nån gång