Inlägg från: Fidelisen |Visa alla inlägg
  • Fidelisen

Fortsättningstråd för oss med BF i April 2014 med första barnet

Nu har vi flugit med lillan och det gick jättebra. Känns riktig skönt att jag har vågat prova och sett att det faktiskt går bra.

Nu kanske vi vågar oss på en resa till USA igen.

• Fidelisen

Fy vad orolig jag är.

Maken bytte blöja på lillan för några timmar sedan och i bajset var det ganska mycket ljusa blodstrimmor.

Ringde 1177 som sa att vi får avvakta då hon inte har ont, inte har feber, har bra aptit osv.

Men blod är ju det sista man vill se i blöjan.

• Fidelisen
    misspethunia skrev 2014-12-07 18:39:39 följande:

Usch, förstår din oro, verkligen. Har hon varit lite hård i magen nyligen? Kan ju vara ett litet kärl som brustit eller så. Antagligen är det ju inget farligt, men gud... Man blir ju nipprig för minsta lilla avvikelse så jag förstår som sagt verkligen att du är orolig. Kram!

Hon var hård i förra veckan men har sedan varit löst.

Hon bajsade ingenting fredag och en gång i lördags, löst bajs.

Sedan i morse bajsade hon löst upp till armhålorna och sedan en rejält kladdig och slemmig bajs vid 12 och en till lös vid 14 och sedan denna lösa (grå/grön) med blodstrimmor i vid 16.
  • Fidelisen

Femte dagen med vattnig diarréer. Byter en blöja i timmen och hon blir ledsen varje gång. Smörjer och försöker lindra men hon blir ändå ledsen.

• Fidelisen
    misspethunia skrev 2014-12-11 23:51:32 följande:

Uscha! Stackars liten... Har hon haft mer blod i avföringen? Har ni varit hos läkare?

Inget mer blod som tur är.

Var hos läkaren i tisdags, vi ska vänta ut det.
  • Fidelisen

Jättedålig bild, fick göra screenshot från en film. Men kan det vara tänder på gång och därför diarré som vägrat ge med sig?
Svar på tråden Fortsättningstråd för oss med BF i April 2014 med första barnet