Fortsättningstråd för oss med BF i April 2014 med första barnet
Ååå va det ska bli kul att fortsätta följa allihopa. :)
Ååå va det ska bli kul att fortsätta följa allihopa. :)
Herregud va törstig man blir när man ammar.. Tror jag dricker ca 3 liter vatten om dagen.. Nån fler som känner lika?
På tal om amning.. Vad är det man ska undvika att äta? Har fått väldigt dåligt med Info om det och läser så olika på olika sidor..
Jag är också sjukt törstig hela tiden. Går runt med min vattenflaska konstant. Har även börjar bli mindre hungrig om dagarna. Känner mig sällan hungrig och får nästan påminna mig själv om att äta. Någon som känner igen sig?
Idag har vi fotograferat Alfred :)
Har köpt ett paket så fotografen kommer och fotar nu, 3månader, 6månader, 9månader och 12månader.
Ska bli så himla kul att få bilderna :))
Nu är det dax för lite klagande.. Är så fruktansvärt trött på svärmor och min mamma som berättar hur allt ska va och varför han skriker.
Jag har precis att han skriker nu för att han är hungrig men nu är svärmor här och säger att det är han inte för han har magknip!
Ååååå.. Trodde det va jag som kände mitt barn bäst men nej då.. De ska bestämt berätta för mig hur jag ska göra..
Att han puppar sig själv på handen är ju liksom ett tecken på att han är hungrig!!! Uuuuu va trött jag är!!!
Nu har vi sovit och ätit precis som lillen vill, hans behov får gå före deras regler och tycken. Men så kom det "sista" blodsockret innan läkarronden och mitt hjärta ligger på 2,4.. Alltså 0,1 för lågt. Inte så tokigt tycker jag, men personalen blev allt annat än positiv och en hemgång idag känns plötsligt väldigt avlägset. Jag känner mig så otillräcklig när dom antyder att det inte funkar hela tiden, dygnet runt. Det konstiga är att grabben min är pigg och glad, inga hypoglukemi tecken, han äter typ 2/3 av dygnet och däremellan sover han som en klubbad säl. Låter inte det som en tillfreds och nöjd bebis? Och borde inte det vara dom viktiga riktlinjerna istället för en decimal?
Wow jag håller på att tappa förståndet på detta ställe! Vi är dessutom inlåsta pga virus risken.. Fängelsedömda med sura barnmorskor, livet rockar just nu
Tack för era stöttande ord! De värmer!!
Tänkte kolla med er om ni har fått några direktiv när det gäller att ha sex igen.. Har inte fått nån info alls efter mitt snitt..
Ps har lagt till länken till slutna medlemsgruppen i trådstarten :) Skriv gärna ett inlägg här i tråden när ni ansökt om medlemskap så jag vet att gå in via datorn och acceptera