Vi födda -92 och som vill ha barn
Ska ni kolla kön? :)
Vi har sagt att vi inte ska men man blir ju såååååå sugen! beror ju också på vem som gör ultraljudet sen också, dom tänker ju lite olika :) kommer ni göra det sen? :)
Köpte här om dagen en gravidkudde o idag fick jag hem den :) ska bli så skönt att sova med riktigt stöd o inte med massa kuddar överallt :P det kommer nog bli den bästa kvällen på länge :)
Tjoho!
Vad glad man blir att se era bilder! Grattis allihop :)
Jag är också född -92 och har bim imorgon. Fick lite mensvärkliknande för några timmar sedan och så trodde jag att mensen kom. Det var bara en väldigt stor genomskinlig flytning.
Vill inte testa mig ännu, så tänkte fråga om nån av er haft så när ni blivit gravida? :)
Gick ner till centrum precis för att posta ett brev.
Det fullkomligt rann i trosan och jag trodde att jag gick och mensade ner byxorna eller nåt inför allt folk.
Skyndade utav bara h-vete in till biblioteket och på toaletten.
Jag har verkligen monsterflytningar! Dom är inte klibbiga eller nåt, luktfria och bara som vatten typ!
Köpte med mig ett test som jag tänkte använda imorgon bitti om inte mensen dyker upp :)
Har aldrig varit med om nåt liknande!
(Ber om ursäkt för känsliga öron/ögon)
Hehe
Alltså herregud vad gråtig man kan vara! Har alltid varit ganska känslig men nu är det hemskt. Är i v15 och jag blir gråtfärdig av precis ALLT. Allt från att jag inte hittar en strumpa till att min sambo ber mig byta kanal på tvn... Haha, orkar inte! Dessa hormoner är allt bra roliga ibland.
Nu är handpenningen på barnvagnen lagd! Babyproffsen beställer den å så hämtar vi ut och betalar resten i slutet av februari! Förlossningsgaranti hade dom också! Känns supertryggt! Blev en emmaljunga super nitro :)