Jenniferb skrev 2014-07-23 13:13:24 följande:
Här går det bra, illamåendet forsätter men det är ju väl värt det i slutändan
hur går det för dig?
Någon riktig bebismage kommer väl inte än på ett tag förstår jag, men jag är svullen som en tok kring magen så jag tror snart att folk kommer förstå att något är pågång.
Em92 skrev 2014-07-23 20:18:38 följande:
Hej! :) Det går bra , märker lite putigare mage nertill fast hela magen är även jätte uppsvälld! Ser redan gravid ut även om det är tarmarna som spökar! :p
Hur går det för dig då? :)
Jag har också mått jätteilla! Typiskt då jag började på nytt jobb i v 6..har blivit tvungen att berätta för de flesta där annars stressar de igång en, är hemtjänst och jag orkar liksom inte stressa mellan vårdtagarna i solen :/ Om jag visste att jag skulle ha mina skitveckor just nu hade jag valt annat jobb haha!
men idag så vaknade jag helt utan illamående...visserligen sov jag med mina åksjukearmband men ändå! hoppas att det inte är nåt fel när det försvinner sådär...! Egentligen borde man ju va glad men när man mått illa i 2 veckor så undrar man ju :s Men kanske kommer tillbaka eller vad tror ni?
Åh okej! jag har också riktigt svullen mage, ser verkligen gravid ut..tur att svärmor som är barnmorska bor 45 mil bort haha!