Vi födda -92 och som vill ha barn
Ta upp det med din BM och njut nu första tiden av att du är GRAVID!
själv har jag äl idag så ikväll ska stormysas och sen börjar den lååååånga väntan!
Kan också lägga till att jag känt mig skengravid innan jag blev gravid och nu när jag blivit gravid har jag inte alls de symptom jag förväntade mig. Jag har haft konstant molnvärk, dålig hy (har inte en finne annars och nu ploppar de upp lite varstans) och humörsvängningar men inte alls de "klassiska" som ömma bröst och illamående.
Och tråkigt nog har jag fått göra tester för njursten och propp i lungan för har haft fruktansvärt ont i ryggen/revbenen de senaste 48 timmarna, men min doktror sa iaf att inget av det ska påverka enbryot utan det ligger fortfarande säkert i magen typ 3mm stort tror jag. Dock har jag nojjat lite över att situationen varit stressande och jag har haft hög puls på grund av smärtan.
Nojjade även som tusan de första dagarna över att jag skulle få MF vågade knappt snyta mig eller hosta men nu har det lagt sig och jag har insett att det spelar ingen roll vad man gör utan blir det MF kan man inte påverka detta utan då har det blivit fel i celldelningen och inte i hur man lever eller vad man gör,
håller tummarna för att det tog sig Sandravanlij!
och ditt plus kommer nog snart också nikki06!
i vecka 6 (5+5) men kan eventuellt vara i vecka 7 är väldigt osäker på när ÄL faktiskt var denna månaden då jag inte har några tecken alls på när det var. Det var därför jag trodde att jag inte släppt något ägg denna månaden.
Jag testade mig på BIM-4 negativt, BIM-1 negativt och BIM + 6 positivt :) det syntes inget alls dagen före BIM och tror inte det hade synts på BIM om jag testat heller, var helt säker att det var negativt eftersom jag testat negativt på BIM-1 så pluset var verkligen en chock då jag mentalt ställt in mig på att det inte blivit mågot denna månaden, men när man minst anar så!
Vad gör du för något nikki06? Pluggar/jobbar? :) är det många i eran närehet i er ålder som har barn?