Vi födda -92 och som vill ha barn
Själv har jag gått in i vecka 15. Tyvärr har jag fortfarande mycket molnvärk/stickningar så oroar mig för missfall minst en gång om dagen, tyvärr :( min sambo lugnar mig alltid så tur att jag har honom. Men tråkigt att oroa sig vill ha ultraljud nu så allt är bra men en månad kvar :(, mitt generella illamående har gått över men har fått ett kraftigare morgonillamående som brukar släppa efter lunch så vet inte vilket som är värst :/ Jobbar nu också så är lite orolig för att jag lyfter för mycket,
men positivt är att vi sagt till familj och mina två bästa vänner och de är jätteglada. De tycker inte alls det är konstigt och ser fram emot det vilket känns kul :) vi har tänkt gå ut med det efter RUL 1 sep så vi vet att allting verkligen är okej, dessutom har vi fått våran vagn (om än tidigt men den var ju så rabatterad) och jag är supernöjd har rullat omkring den med kissekatten i ;) den känns väldigt smidig och lyxig så vi är nöjda båda två.
Min mage syns det typ ingenting på alls, kanske i någon vinkel om jag håller in tröjan eller så eller någon kväll när jag är svullen, men inget nämnvärt. vet inte m det är jag som är kroppsblind men min sambo ser ingen skillnad heller, Har till och med varit och badat med kompisar som inte misstänkt något alls. Antingen kommer jag bli liten eller så kommer jag explodera över en natt ;) men vi får se, vågen står minus 6 kilo