• Anna09

Vi födda -92 och som vill ha barn

Heeej

Jag är en tjej som är född -92. 
    Jag och min sambo bestämde oss för lite mer än en månad sedan att försöka få barn. 

När jag slutade med mina p-piller så kom igång min mens på en gång, 
    Sedan tror jag att vi missade ÄL nu denna månaden och skulle ha fått min mens i fredags.
    Men den har inte riktigt dykt upp.
    Det är först idag jag börjat få ont i mina bröstvårtor. 

Jag tror inte ägget har fäst utan bara att min mens är lite sen.

Kan vara skönt att det är några i exakt samma ålder som delar lite känslor.

Hoppas det finns någon här som vill följas åt:) 

• Svar på tråden Vi födda -92 och som vill ha barn
  • CarolineSC
    Em92 skrev 2014-07-12 13:18:51 följande:
    Jag har inskrivning 11 augusti och UL 25:e augusti! Ja vill tiden ska gå fort! :)
    Då har vi det typ samtidigt då :)

Ja verkligen, men känns nästan som att man räknar timmar ibland, så långsamt går det!! Men lite drygt en månad kvar nu! :)
  • CarolineSC
    marory skrev 2014-07-12 11:22:12 följande:
    Jag pluggar sista terminen så blir klar lagom tills den 24e januari när vårt popcon ska ploppa ut ;)
    Va härligt, det passar ju precis perfekt! :)

Såg din UL bild, så himla mysigt!!!
  • Em92
    CarolineSC skrev 2014-07-12 18:21:51 följande:

Då har vi det typ samtidigt då :)

Ja verkligen, men känns nästan som att man räknar timmar ibland, så långsamt går det!! Men lite drygt en månad kvar nu! :)

Kul! :) Ja jag räknar också hela tiden! Men som sagt en månad kvar till inskrivning så det går fort! :)
  • AgnesEmilia
    Em92 skrev 2014-07-12 13:22:27 följande:
    Åh! Man blir så glad när man ser UL bilder! Längtar så himla mycket så man kan slappna av lite och inte behöva tänkta på MF hela tiden! Låt dessa veckor gå fort! :)
    Jag håller med!! Varje dag utan MF är en vinst liksom, så orkar man inte ha det varje dag! snabbt ska det gå! :)
  • Sandravanilj
    marory skrev 2014-07-12 11:34:05 följande:

Här är bild ifrån UL fick inte in den igår :)

Lilla pyret!!! Måste kännas heeeeelt otroligt!
  • Em92
    AgnesEmilia skrev 2014-07-12 20:04:08 följande:

Jag håller med!! Varje dag utan MF är en vinst liksom, så orkar man inte ha det varje dag! snabbt ska det gå! :)

Ja och förmodligen går det nog snabbt! :D har ni alla gravida fortfarande graviditetssymtom?
  • marory

Ja det känns verkligen underbart! Jag vet att det är svårt att inte tänka på vad som kan gå snett, jag oroar mig hela tiden, tur att jag har min sambo som lugnar mig ;) försök att slappna av så ska ni se att det blir bra! kan hålla med om att i början kändes varje timme som en evighet men det blir bättre, nu tycker jag veckorna flyger fram (nästan) ;)

• AgnesEmilia
    Em92 skrev 2014-07-12 20:38:56 följande:
    Ja och förmodligen går det nog snabbt! :D har ni alla gravida fortfarande graviditetssymtom?
    Jag har! Men inte samma som från början :) det drar mindre i magen nu men till och från, förut var det nästan hela tiden. Har fått en halv storlek större bröst, mår illa (mest på morgonen men kan va närsom), svullen om magen haha ser ut som om man hoppat flera veckor fram :) sen har jag humörväxling och ett jäkla luktsinne! Trodde jag skulle spy av lukten från köttfärs medan sambon sa att den luktade svagare än vanligt ! Haha men det var väl det :) hur är det med dig Em92? :)
  • AgnesEmilia
    marory skrev 2014-07-12 20:42:04 följande:

Ja det känns verkligen underbart! Jag vet att det är svårt att inte tänka på vad som kan gå snett, jag oroar mig hela tiden, tur att jag har min sambo som lugnar mig ;) försök att slappna av så ska ni se att det blir bra! kan hålla med om att i början kändes varje timme som en evighet men det blir bättre, nu tycker jag veckorna flyger fram (nästan) ;)

Åh jag förstår det!! Ja man blir ju så rädd, speciellt när man läser trådar om allt som kan gå fel..hehe

Vad bra att du har din sambo! :)

Jag ska bara försöka att fokusera på att må bra! Det som händer, händer :) jaa tiden går lika långsamt som tiden inför julafton som liten haha! :)
  • Em92
    AgnesEmilia skrev 2014-07-12 21:46:27 följande:

Jag har! Men inte samma som från början :) det drar mindre i magen nu men till och från, förut var det nästan hela tiden. Har fått en halv storlek större bröst, mår illa (mest på morgonen men kan va närsom), svullen om magen haha ser ut som om man hoppat flera veckor fram :) sen har jag humörväxling och ett jäkla luktsinne! Trodde jag skulle spy av lukten från köttfärs medan sambon sa att den luktade svagare än vanligt ! Haha men det var väl det :) hur är det med dig Em92? :)

Okej! Jag har symtom till och från! Illamående som kan komma när som och samtidigt som illamåendet lite molverk. Sen lite ömma bröst och humörsvängningar! Men det kommer och går så va lite rädd att något va fel så är glad att jag mår illa nu! :)

Just det! 2 gånger har jag haft ont i tarmarna och super gasig! Har haft som magknip som gör ganska ont och fått ligga mer men antar det är tarmarna som flyttar sig och blir gasiga! Någon mer med tarmsymtom? :)
Svar på tråden Vi födda -92 och som vill ha barn