• Anna09

Vi födda -92 och som vill ha barn

Heeej

Jag är en tjej som är född -92. 
    Jag och min sambo bestämde oss för lite mer än en månad sedan att försöka få barn. 

När jag slutade med mina p-piller så kom igång min mens på en gång, 
    Sedan tror jag att vi missade ÄL nu denna månaden och skulle ha fått min mens i fredags.
    Men den har inte riktigt dykt upp.
    Det är först idag jag börjat få ont i mina bröstvårtor. 

Jag tror inte ägget har fäst utan bara att min mens är lite sen.

Kan vara skönt att det är några i exakt samma ålder som delar lite känslor.

Hoppas det finns någon här som vill följas åt:) 

• Svar på tråden Vi födda -92 och som vill ha barn
  • Sandravanilj
    AgnesEmilia skrev 2014-07-08 20:26:43 följande:

Än finns det ju hopp!! :)

Nja tror det är mensen :) har känt på mig hela månaden att det inte gick denna gången heller :(
  • Em92
    Sandravanilj skrev 2014-07-08 20:35:40 följande:

Nja tror det är mensen :) har känt på mig hela månaden att det inte gick denna gången heller :(

Okej fast om du inte brukar ha såna flytningar så kan du ju va gravid! ;) Jag fick som mensvärk oxå! :) Håller tummarna! :)
  • Sandravanilj
    Em92 skrev 2014-07-08 21:04:04 följande:

Okej fast om du inte brukar ha såna flytningar så kan du ju va gravid! ;) Jag fick som mensvärk oxå! :) Håller tummarna! :)

Nu har det kommit lite mer men är som sagt roströd/bruna trådiga flytningar... jag har 0 förhoppningar :/
  • Em92
    Sandravanilj skrev 2014-07-08 21:10:44 följande:

Nu har det kommit lite mer men är som sagt roströd/bruna trådiga flytningar... jag har 0 förhoppningar :/

Okej för man kan ju få blödningar även fast man är gravid! Har du gjort ett test? :) Det borde du väl kunna göra nu? :)
  • Sandravanilj
    Em92 skrev 2014-07-08 22:02:36 följande:

Okej för man kan ju få blödningar även fast man är gravid! Har du gjort ett test? :) Det borde du väl kunna göra nu? :)

Det är mens :( nu är det klarrött och mycket! Mensen kom på bim-3 så är tidigare än den brukar :(
  • Sandravanilj

Jag tror att jag kanske fått ett MF.... skulle byta skydd och fick då en tumnagelstor slemklump på fingret... har tagit bild... ser ut typ som en säck...

• Em92
    Sandravanilj skrev 2014-07-09 07:36:51 följande:

Jag tror att jag kanske fått ett MF.... skulle byta skydd och fick då en tumnagelstor slemklump på fingret... har tagit bild... ser ut typ som en säck...

Oj! Men ta ett graviditetstest. Det brukar vara positivt länge! Så ta ett så vet du! :)
  • Sandravanilj
    Em92 skrev 2014-07-09 18:23:25 följande:
    Oj! Men ta ett graviditetstest. Det brukar vara positivt länge! Så ta ett så vet du! :)
    tog ett och fick två svaga streck så är ett mf :( kommit ut en hel del klumpar under dagen och blöder mycket mer än vid mens... mensvärk från helvetet! blääääää!!!!
  • Em92
    Sandravanilj skrev 2014-07-09 18:38:15 följande:

tog ett och fick två svaga streck så är ett mf :( kommit ut en hel del klumpar under dagen och blöder mycket mer än vid mens... mensvärk från helvetet! blääääää!!!!

Okej! :( hoppas det går över snart så får du försöka igen nästa månad! :) lycka till och hoppas det blir bättre snart!
  • Sandravanilj
    Em92 skrev 2014-07-09 20:49:39 följande:

Okej! :( hoppas det går över snart så får du försöka igen nästa månad! :) lycka till och hoppas det blir bättre snart!

Ja... tack ?
Svar på tråden Vi födda -92 och som vill ha barn