[quote=73204144][quote-nskiftaa skrev 2014-05-10 19:34:03 följande:[/quotsättdiv class="quote">
Kia82 skrev 2014-05-09 21:17:37 följande:
Vi har samma bf och min tjej har också vänt sig efter att ha legat på huvudet i 5 veckor. Jag har aldrig varit med om att något barn vänt sig när dom lagt sig neråt med huvudet så för mig är det något nytt och jag tycker inte heller att det är kul att det kan bli tal om vändningsförsök och ev kejsarsnitt när man har tre problemfria förlossningar i bagaget och aldrig ens har tänkt i de banorna att det kanske inte blir så igen.Verkar som vi är flera här med samma datum :) Nej det är lite konstigt, hon låg med huvudet neråt fram till v29 sen la hon sig i tvärläge. Sen dess har hon bytt mellan tvärläge och säte, och ligger nu tvärläge igen :( Bm tror det är risk för säte, men det finns ju fortfarande tid kvar. Tycker det känns otäckt med vändningsförsöket, men de provar iaf bara en gång här. Går det inte då så blir det kejsarsnitt. Och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det än ...[/quote] Och min lilla vände sig i vecka 32 efter att ha legat neråt sedan vecka 27. Nu så håller hon på att skifta mellan säte och på tvären. Jag tycker också att det känns läskigt, förmodligen för att man aldrig varit med om det förut men jag har läst en del på nätet nu och det har lugnat mig lite. Lika bra att vara förberedd om ifall att.