Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
Hoppar in här! Börjar bli tyst på andra tråden jag var inne i då alla får sina små underverk. Är på bf+9 nu och humöret är inte på topp. Har 0 känningar och börjar tro att jag inbillar mig allt. :-P
Hoppar in här! Börjar bli tyst på andra tråden jag var inne i då alla får sina små underverk. Är på bf+9 nu och humöret är inte på topp. Har 0 känningar och börjar tro att jag inbillar mig allt. :-P
Grattis mottan till de nya tillskottet skönt att hinnsvepning gjorde nytta på dig.
Är på bf +10 idag och humöret är inte att lekamed.
Några planer för midsommar? Igår i skåne var de jätte många som fick sina bebisar berättade dom på förlossningen när jag var där ( haft en lite lugbare bebis så kolla så allt var bra) tydligen var det fullt på många ställen i Skåne.
Lycka tilö både till kia82 och tawana hoppas de kommer igång ordentligt för er så ni får era små hos er
Devlins- midsommar känns trist denna gång...hade ju förväntat mig en bebis nu. Blir bara en lugn dag för min del orkar inte med massa folk blir möjligtvis att gå över till killens mamma som bor i närheten.
Devils- hoppad de kommer igång om du ger dig på såna fysiska aktiviteter :-P själv orkar jag inte något sånt alls hihi
Jessica08- hoppas du snart har din bebis hos dig.
Soffipropp- kan inte ge något bra svar då mitt vatten aldrig gått. Men tror att de fortsätter läcka.
Devils- gav de någon verkan med färdknäppen?
Har bf +11 idag och känner mig nästan helt gråtfärdig och vill bara ligga kvar i sängen
Jodå nu är vår prins född :) eller ja, för 5 h sen.. Snabbt gick de! Hoppas ni snart får era små ni som fortfarande väntar!
I tisdags kväll kom våran lilla dotter! Helt magiskt! Hon är super liten och suuuper söt!