Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Igår var jag inne på förlossningen pga mensvärk i två dygn som strålade ned i benen. Fick göra ctg vilket visade starka täta sammandragningar. Vissa av dem kände jag inte ens så jag fick bricanyl för och stoppa dem. Tappen var dock inte påverkad och hela 5cm så det var ju bra iaf :)
Fick stränga oder om att ta det luuuungt nu, det jobbiga är ju att jag bara är hemma och gör inget på dagarna typ förutom två promenader med hunden. Så vette tusan hur jag ska kunna ta de mer lungt än jag gör. Jag kan ju inte ligga och självdö i sängen :P
Någon mer som har ont i ryggen?? Min sambo får massera mig varje kväll för det värker.. Ändå är jag ute en timmes promenad på morgonen med vår hund och en halvtimme på eftermiddagen. På kvällen joggar min sambo och hunden, får mycket motion vilket borde lindra ryggen?