• Darling82

Startar första IVF behandlingen idag

Libra77 skrev 2014-06-10 18:22:41 följande:

Fy, va jobbigt.. Ja det är väl inget jättegott tecken kanske, men behöver ju inte vara kört. När har ni TD? Pratat med kliniken? Hur som helst lider jag med dig! Jag är så orolig att något ska gå snett.. Kan det inte bli vecka 12 snart i alla fall, så den mest kritiska perioden är över...styrkekram!
    Har td på söndag är rd10 idag men vaknade tidigt i morse av mensvärk, gick på toa och de var mer blod än igår. Känns kört. Enda märkliga är att mensvärken var bara där tidigt i morse och jag har alltid rejäl mensvärk första mensdagen. Nu är det mer molvärk som kommer och går. Är så jävla trött på att det inte funkar, så ledsen!
  • Darling82
    Libra77 skrev 2014-06-11 13:22:36 följande:

Usch va jobbigt! Låter inte kul alls! Har du pratat med kliniken? Kram
    Har inte pratat med kliniken. Vet sen förra gången att de bara säger vänta och testa. Ska testa på lördag tror jag är meningen vi ska på fest på lördag om jag är pigg. Va en envis jäkla magsjuka.

Kan inte riktigt släppa att jag inte haft nån riktig mensvärk. Blöder mindre idag. Sen em/kväll har det nästan slutat. Kroppen beter sig konstigt! :(
  • Darling82

Testade i lördags och sen för sakens skull även idag stort jävla minus. Väntar nu på att kliniken ska ringa så får vi se om vi får köra igång igen i augusti.

• Darling82
    bringiton14 skrev 2014-07-09 22:58:30 följande:

Hej igen! Tog en paus härifrån ett tag, har varit rätt tungt. Fick massa komplikationer som slutade med akuten mitt i natten, inläggning, akutskrapning och blodförlust.. Har hämtat mig rätt bra nu, och haft en skön semester.

Vad tråkigt darling, det måste vara riktigt tufft. Hoppas att vi båda väntar knoddar om ett par månader i stället. Kram

Hej, tufft att det även blev komplikationer. Tungt nog med mf. Kram!

Eftersom vår klinik har sommarstängt så blir vårt nästa försök med sprutor och allt i augusti. Äp är preliminärt inbokat til v34. Menscykeln verkar ha hoppat i fas igen nu så tror sprutstart kan bli tidigare än tänkt (och då blir ju såklart äp tidigare oxå).

Försöker tänka att det är bra att kroppen får vila lite. Är lite mer neggo inför nästa försök :/ men såklart man hoppas att det går vägen nästa gång.

Har semester nu och vi renoverar för fullt. Bra att tänka på nå annat.
  • Darling82

Hej tjejer! Hur går det för er?

Jag har börjat jobba igen förra veckan. Har nedräkning till sprutstart. Förhoppningsvis nästa vecka. Bör få mens ca 7/8. Känner mig orolig och ledsen. Mycket mer negativt inställd inför nästa försök ????

• Darling82
    Darling82 skrev 2014-07-28 11:44:23 följande:

Hej tjejer! Hur går det för er?

Jag har börjat jobba igen förra veckan. Har nedräkning till sprutstart. Förhoppningsvis nästa vecka. Bör få mens ca 7/8. Känner mig orolig och ledsen. Mycket mer negativt inställd inför nästa försök ????

Skulle va en ledsen gubbe inte en massa frågetecken.
  • Darling82
    bringiton14 skrev 2014-07-31 13:35:16 följande:

Jag har förresten fått mens, så kroppen verkar vara igång igen. Men kommer nog inte kunna starta behandling förrän september, då nästa mens nog kommer när jag är i Grekland :) Men september går väl också bra, tänker att kroppen får vila ett tag till..

Kan vara bra att både kropp och sinne får vila. Nu börjar oron och hoppet här igen. Får väl se vart det bär iväg. Kram
  • Darling82
    Libra77 skrev 2014-08-08 17:40:20 följande:
    Håller verkligen tummarna för er nu!
    Tack, hur går det för dig? Kram
  • Darling82

Vul idag, spännande! Få se om behandlingen fortsätter eller om datum sätts för äp. Blir det som förra behandlingen blir äp på lördag. Men då va det mycket omogna blåsor :/

Svar på tråden Startar första IVF behandlingen idag