Startar första IVF behandlingen idag
Libra77 skrev 2014-05-05 07:47:34 följande:
Hej ! Varit på landet i helgen, skönt med miljöombyte . Samtidigt rädd att jag nu förstört allting.. Blev som vanligt mycket jobb på landet.. Mycket kroppsligt ganska tungt jobb som kroppen inte är van vid. .. Samtidigt sa ju doktorn att jag kunde träna som vanligt så hoppas allt är i sin ordning trots mitt 5 h långa träningspass på landet! Hade sån fruktansvärd molvärk lö kväll och igår morse, men sen försvann det plötsligt och byttes ut mot en fruktansvärd migrän som jag nu haft i snart ett dygn! Vet inte alls vad jag ska tro om detta nu.. Det verkar ju lovande för dig i alla fall! Lycka till och meddela gärna när du testat! Förstår hur du känner.. Jag är ju bara på ruvardag 7 ännu...många dagar kvar innan TD! Kram
Tror inte att det är någon fara. Fick veta från min klinik att egentligen inget jag gör påverkar om embryot väljer att stanna kvar eller inte. Rätt skönt att tänka så. Även om det hela tiden snurrar tankar typ om jag hade gjort si eller så. Imorgon är domedagen för mig, TD. Har sån jäkla ångest för att testa. Tänk om mensen håller sig borta och det ändå blir minus. Vill så gärna ha ett pluss, helst sjukt så mycket jag vill det. Är inställd på att om det blir minus sjukskriver jag mig ett par dagar. Har fortfarande ett illamående som kommer och går. Kan ju vara ren nervositet, nerverna ligger helt klart utanpå nu.
Idag är en stor dag för idag blir vi husägare, ska till banken i eftermiddag och skriva på de sista pappren.