Inlägg från: Louise91 |Visa alla inlägg
  • Louise91

Polisanmäld för djurplågeri

Oscarsmamma84 skrev 2014-03-29 15:55:01 följande:
    Men allvar? Konstigt när du sparkar på hennes kanin. Hade du rört nåt av mina djur så hade jag gjort mer än bara skrikit på dig. Skärp dig nu o sluta spela så dum. Du gjorde fel så stå för det. Du sparkade ett försvarslöst litet djur o du får det till att det är SYND om DIG???

Varför skulle jag ens VILJA röra dina djur? Jag ogillar djur...
  • Louise91
    Kinnan skrev 2014-03-29 16:18:19 följande:
    Vad är det för människa som sparkar till ett litet oskyldigt djur som kommer fram för att hälsa?

Vet man med sig att kaninskrället är nyfiken, jadå får den stanna inne. Men då frågar hon varför jag har mer rätt att vara ute, det har jag ju för jag har ju barnvagn liksom. Kaninen hade ett koppel. Skillnad, va?
  • Louise91
    Louise91 skrev 2014-03-29 16:31:21 följande:
    Vet man med sig att kaninskrället är nyfiken, jadå får den stanna inne. Men då frågar hon varför jag har mer rätt att vara ute, det har jag ju för jag har ju barnvagn liksom. Kaninen hade ett koppel. Skillnad, va?

Irma01 skrev 2014-03-29 16:17:33 följande:
    Och djuren är DEFINITIVT värd mer än barnvagnar...att ens skriva sånt visar väl din intelligens nivå...

Men kaninen dog inte.
  • Louise91
    Flaskpostaren skrev 2014-03-29 16:38:34 följande:
    Var den stor? Kaninen alltså. Jag menar dem måste ju åtminstone sett farlig ut för att du känner behovet att försvara dig med för kaninen dödligt våld. Om den såg farlig ut och hade huggtänder, då är jag på din sida. Annars inte.

En dvärgvädur hävdade matteboken. Har du sett en sådan någon gång?
  • Louise91
    Korpen skrev 2014-03-29 16:39:15 följande:
    Trodde du att kaninen skulle bita dig eller slå sönder vagnen..... eller VARFÖR sparkade du den??

Kaninen gjorde inget mer än att nosa på mig men det var äckligt så därför sparkade jag den.
  • Louise91
    Flaskpostaren skrev 2014-03-29 16:41:32 följande:
    Är inte vädur en bock?

En bock? Hahaha...
  • Louise91
    Oscarsmamma84 skrev 2014-03-29 16:53:51 följande:
    Du sparkade kaninen alltså rörde du den med din fot. E du så dum eller spelar du bara??? Vadå tycker du det e ok för folk som ogillar barn o sparka på dem??? Hoppas du får riktigt mycket böter o att tjejen verkligen anmälde dig

Det är INTE ok att sparka barn. Men djur tänker inte...
  • Louise91
    Oscarsmamma84 skrev 2014-03-29 16:57:34 följande:
    Snarare du som borde bli inspärrad någonstans för såna som du borde inte vara ute i samhället. Stackars ditt barn. O du du har absolut inte mer rätt att vara ute för du har en barnvagn!!!!

Barnvagn börjar på B. Hennes kanin skulle inte få vistas ute. Inte ens på sin egen tomt.
  • Louise91
    Oscarsmamma84 skrev 2014-03-29 19:03:28 följande:
    Nä nu ger jag upp om dig en vägg är ju smartare än dig. Klart djur tänker någon som inte verkar tänka är DU. Hoppas vi bor långt ifrån varandra så jag aldrig nånsin råkar stöta på dig. Jisses trodde ingen var så trög.

Nu är du lite väl elak mot mig tycker jag.
  • Louise91
    Oscarsmamma84 skrev 2014-03-29 19:03:28 följande:
    Nä nu ger jag upp om dig en vägg är ju smartare än dig. Klart djur tänker någon som inte verkar tänka är DU. Hoppas vi bor långt ifrån varandra så jag aldrig nånsin råkar stöta på dig. Jisses trodde ingen var så trög.

Förresten skulle jag aldrig vilja stöta på dig heller. Du är inte bra för mig.
Svar på tråden Polisanmäld för djurplågeri