Inlägg från: Louise91 |Visa alla inlägg
  • Louise91

Polisanmäld för djurplågeri

pionflickan skrev 2014-04-05 09:34:13 följande:
    Tumme upp!

Vadå "tummen upp"?
  • Louise91
    Petsheart91 skrev 2014-03-30 14:51:44 följande:
    Bra att tjejen polisanmälde dig! Du har för helvete inte mer rätt än någon annan att vara ute för din fucking barnvagn. Du bestämmer inte om kaninen ska vara inne eller inte. Punkt fucking slut din jävla dåre.

Du, skärp dig!! Kalla mig inte dåre när du inte känner mig. Varför hatar du bebisar? Och varför är du så fruktansvärt arg på mig?? SVARA!!!
  • Louise91
    pionflickan skrev 2014-04-05 15:45:09 följande:
    Ja, tummen upp. Tumme upp för något bra. Tumme upp för ett bra inlägg.

Det var inte alls ett bra inlägg. Skärpning!
  • Louise91
    Enter Sandman skrev 2014-04-06 12:11:40 följande:
    Bra! Att du är anmäld alltså, jag hoppas dom sätter dit dig ordentligt. Sen om du inte förstår varför jag tycker så eller om du tycker det här är ett dåligt inlägg. Det skiter jag fullkomligt i. Det finns få saker som är så vedervärdigt fega som att ge sig på nån som är mindre än man själv. Och du verkar inte ens ha vett att skämmas. Vad jag tänker mer om dig ska jag inte ens skriva ut här.

Skärpning nu, va?
  • Louise91
    OneWish skrev 2014-04-11 22:37:55 följande:
    Hon trollar som sagt.
    It's bigger on the inside!

Gör jag inte alls. SLUTA NU!
  • Louise91
    nevermind skrev 2014-04-12 00:53:47 följande:
    Barnvagnar kommer först?? Haha! Vem fan bryr sig om din barnvagn? Alla har väl sitt eget? Mitt barskåp går före din barnvagn. Min mammas katt också. Och min bil.

En barnvagn är mer värd än en liten fånig kanin. Det gjorde kaninägaren jättetjurig (till och med arg) när jag sa det.
  • Louise91
    pionflickan skrev 2014-04-12 11:55:35 följande:
    Antingen trollar du eller så är du helt enkelt blåst. Take your pic.

Hur svårt kan det vara att fatta när jag säger att jag inte trollar? Nu blir jag arg!
  • Louise91
    Petsheart91 skrev 2014-04-12 14:17:39 följande:
    TS är ett klantarsle

Varför är jag det? Du vet vem jag är eller?
  • Louise91
    OneWish skrev 2014-04-12 13:15:42 följande:
    Ja att inte TS har alla kaniner i buren framgick tidigt.
    It's bigger on the inside!

Idiot.
  • Louise91
    OneWish skrev 2014-04-13 09:42:52 följande:
    Kallar du mig idiot när det är du som sparkat ett försvarslöst djur, sedan går och skriver en tråd om det på FL som bara kan vara så korkad att det är en trolltråd. 
    Silent crystalline tears I cry. For all must say their last goodbye - to paradise.

Jag kanske inte var tillräckligt TYDLIG??
  • Louise91
    Froststar skrev 2014-04-14 12:34:16 följande:
    TS, när din unge kommit upp i kladd- / spott- / dregel-/ förstöraråldern och riskerar att förstöra både mina kläder och grejer när den kommer nära är det OK att sparka ungen då så att den skriker av smärta? Det verkar inte gå in på annat sätt hos dig. För mig är din unge ungefär lika mycket värt som någon annans husdjur är för dig. Så?
    Min avatar speglar känslorna jag får då jag läser genomsnittliga FL-ares inlägg

Min unge kommer inte att förstöra någonting. Sparkar du h*n så polisanmäler jag dig!
  • Louise91
    Froststar skrev 2014-04-14 15:42:22 följande:
    Om din unge kladdar ner någon annans kläder förstör den visst. Mer än en stackars liten kanin. Ja, du polisanmäler precis som du blev anmäld. Det var just det jag ville få fram. Men det verkar fortfarande inte gå in?
    Min avatar speglar känslorna jag får då jag läser genomsnittliga FL-ares inlägg

Jag kanske inte var tillräckligt TYDLIG! Mitt barn kommer INTE förstöra NÅGOT!
Svar på tråden Polisanmäld för djurplågeri