Vi runt 35 år som väntar barn
Den enda åtgärd jag gjort nu är att jag avstår från min arbetsträning ett tag (är sjukskriven 100%) för att bara få vila. Så att kroppen inte har för mycket att sköta utan kan fokusera på vila och att må bra.
Hur har det gått för dig dalin79?
Det är en tuff period du har gått igenom. Psykiskt mer än fysiskt...
Kramar
I morgon är det bara två veckor kvar tills mitt BF . Nervös men förväntansfull.
Börjar faktiskt längta på riktigt nu. Det känns mer och mer verkligt att det ska komma ut en riktig liten människa som vi snart kommer att hålla i våra armar .
Vad är det för medel du fått i injektion? Jag har aldrig hört talas om det...
Jag beklagar verkligen det du går igenom Jag har genomgått 1 MF och 1 MA som kommit ut av sig själv. Det värsta är att man lär sig leva med sorgen, saknaden och smärtan.
2004 började vi försöka, 2008 började jag hos en privat gynekolog och fick äntligen hjälp. 2010 fick vi sonen. Så ja, leta upp en privat och se vad dom kan erbjuda. Jag hoppas att allt löser sig till det bästa för er!
Kramar om
dalin79; Jag beklagar med hela mitt hjärta (trots att de orden inte hjälper något)
Jag hoppas att allt löser sig till der bästa för er och att du snart är tillbaka här... Kram!
Mon bébé 81; Ha ha ha Sonen har en blå dinosaur, jag får skylla på den antar jag
Det ilar, isar och trycker neråt. Sammandragningar mest hela tiden och rejäl mensvärk med en hel del flytningar. Så nu verkar det som att något är på väg att hända *jippi eller något*
Så ikväll medan sambon jobbar så intar jag soffläge med surfplatta, Dumle, värkklocka och en kopp kaffe. För nu MÅSTE något hända...
Självklart avtog allt igår :-\ Så idag är det lugnt (än så länge). Men vi får se vad dagen har i beredskap för mig
Ja nu "vaggar" man verkligen fram på nålar
Min mage har nog sjunkt men det är inget jag tänkt på faktiskt. Men det isar, ilar och trycker i hela underlivet. Och bebisen gräver gärna runt där nere också...
4 dagar kvar om man ska gå efter det uträknade BF vi fick på KUB. Men som det känns just nu blir det nog att jag går över igen *blää*
Bebislängt; Första tiden kan vara tuff innan man hittat sina rutiner och vad som funkar Det blir bättre efter hand, trots att de små har sina perioder
Mon bébé 81; Magen sjönk rejält med sonen så jag minns hur komiskt det såg ut En granne sa till mig att hålla i magen innan jag tappade den *haha*
Men denna gången verkar det snarare tvärtom, den kryper uppåt
Nu ska det alltså bara vara 2 dagar kvar för mig Och jag hoppas innerligt att bebisen tittar ut till helgen. Jag har ont i hela underlivet nu, ont i ljumskarna, ont i ryggen och rejält ilska sammandragningar. Känner mig så elak mot sonen när jag inte kan leka så mycket med honom som han vill
Men jag vet att det blir lättare så fort bebisen kommit ut!
dalin79; Nej men usch vilken pärs du fått gå igenom Jag beklagar verkligen och hoppas innerligt att tiden kommer att gå fort för dig.
Den fysiska delen kommer bli bättre, det är den psykiska som är jobbig. Men man lär sig leva med sorgen och saknaden... Jag är inne på min fjärde graviditet men jag väntar ett andra barn. Jag sörjer än idag efter de jag förlorat, men nu har jag lärt mig leva med det.
Jag önskar dig all lycka till och en så trevlig helg som möjligt.
Kramar!