Bebislängt skrev 2014-08-04 19:11:20 följande:
Hur mår ni andra?
Vecka 25 för mig och nu börjar det verkligen kännas att man är gravid! Värmeböljan som varit har absolut inte hjälpt till heller
Fötter och ben har svullnat upp så snart är det dags för stödstrumpor. Och ovanpå allt har jag fått karpaltunnelsyndrom.
När jag väntade sonen fick jag ingenting. Inga krämpor alls, inte ens när jag gick 12 dagar över tiden. Allt var perfekt. Så därför har jag fått allting nu istället
cesso79 skrev 2014-08-04 21:17:50 följande:
Tackar som frågar!
Jag kliver in i vecka 28 i morgon och mår tipptopp. Inte en krämpa ännu faktiskt. "peppar peppar"! Hoppas att jag ska få fortsätta må så pass bra att jag fixar jobbet in i det sista.
Tycker tiden gått jättesnabbt sen RUL, och jag är som vanligt ute i sista sekund och har inte ordnat en sak inför BF ännu. Ett under att jag fått iväg moderskapsintyget i alla fall.
Moderskapsintyget!!! Jag visste att jag glömt något! Jäsiken, det får jag se till att skicka in Och ringa för att boka tid till att skriva på faderskapsintyget (nackdelen med att inte vara gifta). Också ska vi ha en vagn. Sen är vi färdiga
Men tack för påminnelsen om intyget