Vi runt 35 år som väntar barn
Vecka 27 här och nu är semestern över. Sonen ska tillbaka till förskolan och bara det kommer bli skönt för honom tror jag. Lite ovant nu i början bara. Han är nog lite less på sina föräldrar nu efter att ha varit hemma ca 7 veckor Man själv ska tillbaka in i rutinerna och försöka hitta en vardag igen! Jobb, hemmet, boa, packa, fixa och dona.
Bebisen sparkar ganska rejält nu och verkar inte ha någon vilopaus alls under dagarna. H*n riktar gärna in sig på urinblåsan så jag springer ofta på toaletten pga det. Men det är ju sååå värt det i slutändan
Vagn har vi nu beställt, en ganska liten och kompakt. Men vi tror att den kommer fungera superbra för oss. Den kommer nog ovanpå allt denna veckan så ångrar vi oss är där tid att skicka tillbaka den
På måndag är det dags för ultraljud (privat) och förhoppningsvis får vi veta könet då! Och den 8 september är det dags för andra sockerbelastningen. Så nu flyter det på rejält vill jag lova. Första tiden gick så sakta men nu går den så otroligt fort!
Jag hoppas att bebisen denna gången kommer ut lite innan eller när den är beräknad, för jag vill INTE gå över tiden igen
Det är inte världens mest aktiva tråd detta men det är superkul att läsa era uppdateringar. :)
Själv går jag in i v36 på fredag. Har också gjort sockerbelastning pga höga blodsockervärden men jag hade inte diabetes så det var skönt. Idag fick jag ett snabbt ultraljud eftersom min bm inte kunde känns riktigt hur bebisen låg. Han ligger med huvudet ner men är inte fixerad. Men det bådar ju gott ändå!
Jobbar sista veckan på mitt extrajobb nu och sen kör jag mitt eget företag fram till bf. Bara 5,5 vecka kvar alltså. Gud så snart! Fast han får gärna komma någon vecka tidigare. :D
Nu är det verkligen inte lång tid för dig! Spännande!!!!!
Har inte skrivit på ett tag, mycket nu :)
V. 35 imorgon, snart i mål :) Trött trött trött nu, funderar på att lägga mig redan. Trött dygnet runt känns det som.