ömma bröst!
Förlåt låter så negativ. Men han har fått mig o tappa hoppet. Det får ta sig när det tar sig. I denna takten när han inte engagerar sig så får jag väl vara glad om jag nånsin får ett barn.. :P
Du kommer få barn, frågan är ju bara när <3
Hur går det för dig, Dahlia? :)
Vad skönt att ni får hjälp!! Så sambon ångrade sig? :)
Jodå, det har jag fått! Gick in i vecka 23 i måndags :) Jag som var så orolig att jag inte skulle få mage för att jag är överviktig :p
Vad skönt dahlia! Hoppas ni får tid snart :)
Vilken söt bebis ???? mysigt! Vad gick fel? :(
Tänkte skicka lite bilder så får ni se hur det jag ser ut och lille bebisen på ultraljudet! Förövrigt så har jag haft en hemsk graviditet :P Är fortfarande illamående och går in i vecka 24 imorgon, ordentlig foglossning sen vecka 17 och allmän trötthet :P Men man ska egentligen inte klaga :)
Jag ska på ett ultraljud till på måndag för att försöka se :)
Ojj har inte varit inne här på ett tag, men GRATTIS!! Sååå himla glad för din skull Dahlia92 :D :D Skönt att veta att allt fungerar och så himla kul för er!
Hoppas allt går bra! Har du tagit ett digitalt än? :)
Här är det lite mindre än 3 månader kvar och jag känner mig gigantisk :P Hoppas du slipper fogossning i alla fall så du kan gå ut med vovvarna :) Förövrigt så sköter min sambo kattlådorna och har gjort det sen plusset kom :P
STOOOR kram på dig!
Juste ja! Hade helt glömt av urinprovet :) Jag kom faktiskt på att det finns 3 så än så länge är det lugnt ;)
Nepp, det gör man på kss :)
Jo jag har lite otur men det är.värt det när lillkillen kommer ut :D
Nej vad kul, haha :)
Hej! Min lilla kille kom igår natt (den 13e) 02.12 :) Det vag en hemsk förlossning men åh vad jag älskar den lilla killen!
Tack! Jag tyckte dock inte edan gjorde något alls i slutet, kunde lika gärna skitit i den :P Jag vet inte om jag vågar göra det ärligt talat >.<. Jo vi mår bra, lillgrabben fick gulsot så fick sola i två dagar och gick ner mer än de 10% i vikt typ.. Så det blev solning och ersättning då min mjölk inte hade kommit igång tillräckligt, har också problemet med att han inte vill ta bröstet nu.. Men har man massor tålamod och han vaknar av sig själv (annars måste vi mata var tredje timma :( ) så går det ibland ^^
Men nu ligger han här i babynestet och sover djuupt :)
Hej! Det går jättebra för oss, förutom att vi är trötta hela tiden, haha. Leo är 6 månader om typ en vecka nu! Helt sjukt hur fort tiden går :). Vi börjar nästan fundera lite vi med! Ska gifta oss om en och en halv månad också :D
Oj vad jag har missat! Glömmer av att logga in här..
Kul att ni ska försöka med syskon men usch vad jobbigt att ni fick missfall :(. Hoppas det tar sig för er snart igen!
Jag är sååå sugen på en till nu jag med, efter förlossningen sa jag att nä, jag vägrar bli gravid igen.. Men nu när han är 6,5 månad så börjar man bli sugen på en till ;)
Förövrigt så ska jag gifta mig den 14e! Är så himla taggad och det ska bli så kul :D
Hej på er! Hur går det Johannah01, har ni lyckats få till ett syskon?
Jag plussade idag! Vi har inte försökt men var dåliga på att använda kondom.. Har bf 20 februari :D
Jaa jag undrar också hur det går för dig Johannah :)
Vad roligt grattiis! Varför har du inte sagt något :@ :) Blir det nästan två år mellan dom ju, härligt. Vi ska kanske börja försöka efter sommaren. Inte bestämt oss om vi vill ha fler än dock. Även om vi har världens snällaste kille. Men blir så stressad med maten så vet inte om jag klarar en till.. Men vi fuskade faktiskt häromdan utan kondom (första gången) men har typ en vecka till äl så vore konstigt om det skulle ta sig xD.