• Acire94

ömma bröst!

dahlia92 skrev 2014-07-23 09:44:15 följande:
    Ja ulvåker är fint, det kollade vi också på. Enda nackdelen är väl egentligen att det går dåligt med bussar och att man måste ut på 200:an för att komma med 505an.. Annars är det nog bra där :)

Jaha okej vad mysigt att jobba med barn då under sommaren :)
    Jo så klart, men det är ju inte så långt till stan om man åker bil så det känns ändå rätt okej :)

Ja, det är jättemysigt men samtidigt så tänker man ju rätt mycket på det här när man är runt barn hela dagarna!

Gick precis på toan och såg att det var rött när jag torkade mig?? Jag ska inte ha mens förrens på lördag! ??
  • Acire94
    Johannah01 skrev 2014-07-23 16:19:48 följande:

Åh vad konstigt! Du kanske får den tidigare eller så är du gravid kanske :)

Haha egentligen kan det vara vad som helst, blir ju överraskad över vad kroppen hittar på varje månad ;) Men det är antagligen mens, körde ju inte med äl-test denna månaden men kände rätt tydligt när jag hade så då måste jag fått kortare emellan äl och bim i sådana fall.. menmen :)
  • Acire94

Det är samma för mig! Men jag kan inte ta rosenrot heller längre (det ska göra det regelbundet) för då luktar jag illa märkte jag, så det slutade jag med rätt fort:p

Mars: 33 dagar
    April: 25 dagar
    Maj: 31 dagar
    Juni: 27 dagar

• Acire94

Förlåt för att jag har varit seg! Har haft lite mycket för mig det senaste!

Ingen aning om vi prickade in äl denna månaden men ingen mens och ont i brösten har jag nu! (enligt appen skulle jag haft mens idag). Vi fär väl se, appen brukar inte ha rätt;) är iaf på den 29e dagen idag.

Hur går det för dig dahlia?:)

• Acire94

Nej vad tråkigt! Men du har ju 4 dagar kvar, hoppet är inte ute! Tror ja köper test efter jobbet om det inte kommit något!

• Acire94

Förlåt att jag var så kort! Hade bara en kort rast :) Testa igen om några dagar! Om du vet att ni prickade in äl och du har haft molvärk hela tiden så är ju inte alls hoppet ute! Känns något annorlunda?

Jag har knappt tänkt på det alls denna månaden utan jag har tagit det som det kommer, vi får väl se om det blivit något! Har dock inget hopp längre, för varje månad som går så blir det lägre och lägre :P Men det är också därför som jag inte har testat, vill liksom inte slösa pengar på det förrens mensen faktiskt är sen! Testar imorgon bitti om det inte har kommit då så klart :)

• Acire94

Känner inte direkt några tecken men testar imorgon bitti om det inte kommer under natten! Men tror inte att det är något!

Hoppas du slipper mensen och att det blir ett plus!!

• Acire94

Tyckte jag såg en skugga men inget mer! Väntar några dagar så får vi se :)

• Acire94

Kan vara så, ingen aning faktiskt! Litar inte på testerna riktigt dock (rfsl) för sist när jag visste att jag var gravid (missfallet) så fick jag två streck på andra test men inte dem :P Menmen, samtidigt har jag haft lite molvärk under dagen så mensen kommer säkert nu ikväll eller imorgonbitti :)

• Acire94

Jag går bara och väntar på mensen nu....vill ju såklart inte att den ska komma men det är jobbigt att vänta ju :(

Svar på tråden ömma bröst!