• Acire94

ömma bröst!

Nej vad jobbigt! Jag har lyckats släppa det så har ju ingen aning om när äl var men jag litar på appen! Nu var det 3 dagar sedan mensen skulle kommit enligt appen så har den inte kommit imorrn köpet jag ett digitalt!

• Acire94

Denna månaden hade jag sjuk äl! Det gjorde skitont, men vet ju inte om det var då det släppte eller hur det funkar! Inget har kommit än men jag har haft lite molvärk så...

Spännande, hoppas den inte kommer!!

• Acire94

Om det inte kommer under natten köper jag ett digitalt imorrn och testar på måndag morgon:)

• Acire94

Vill inte trycka ner dig på något sätt men... JAG ÄR GRAVID!!!!

Min sambo gick upp och köpte ett digitalt imorse och det står gravid 1-2!! Jag är sååå glad! Men jag ska inte övergiva dig kan jag lova :) Dock är jag sjukt nervös över att jag kommer få mens när som helst!...

• Acire94
    Johannah01 skrev 2014-08-24 13:09:56 följande:

Åh vad kul acire. Äntligen!! GRATTIS! :) när blir BF ??:)

Tack! Började gråta när jag såg testet!! Om uträkningen på familjeliv stämmer så är det 1 maj :D När hade du? December någon gång va? :)
  • Acire94

Men gud vad fort det har gått! Då är det ju inte så lång tid kvar :D Har ni kollat könet eller ska ni vänta? :)

• Acire94

Dahlia jag har jättedåligt samvete för att jag skrek ut att jag var gravid precis när du blev ledsen :( Det var verkligen inte meningen och jag tror verkligen inte det är något fel på dig, det kan bara vara så att du stressar upp dig för mycket just nu! Det här är första månaden som jag knappt tänker på det och det är då det händer, det måste ju finnas något samband liksom.Hoppas du inte slutar försöka! Kram!!

• Acire94
    dahlia92 skrev 2014-08-25 20:33:54 följande:

Nej det ska du verkligen inte ha! Hade gjort likadant, du har ju plussat man vill ju berätta för hela världen. Grattis så mycket till ditt plus, det är du så värd. :) Klart jag blir grymt avundsjuk haha men det är väl bara o bita i det sura äpplet o fortsätta. Eller ge upp har inte bestämt än xD Mår så dåligt så det inte är sant, vet inte hur man kopplar bort något sånt här då jag tänker på det varenda minut. Ser gravidmagar hela tiden. Tillomed alla ungar som gallskriker på jobbet och mammorna som suckar och skriker på dom blir jag avundsjuk på.. Blö livet suger just nu.

Men jag är jätteglad för din skull. Hoppas att den lille vill stanna. Hade också haft bf 1 maj om det tagit sig. Ville verkligen för min mamma fyller år den 2a.. Men sån tur ska man  ju aldrig ha..

Åh bra att du skriver! Det kommer ta sig för dig också, när som helst! Men tack :)

Haha, jag vet vad du menar!! "jobbar" ju på förskola nu och antagligen så märker barnen att jag är väldigt barnkär för det är många som har fäst sig vid mig, det är så himla mysigt! Att få en kram när man kommer dit eller typ som idag att det var ett barn som blev ledsen när jag gick hem!

Hoppas jag med... fick tid redan nu på torsdag för första samtal men tror jag ska fråga om de kan göra ett vul ganska tidigt för att se så att allt stämmer!
  • Acire94
    Johannah01 skrev 2014-08-25 20:38:32 följande:
    Vi försökte kolla könet på RUL och hon trodde det var en tjej men ville inte lova något då navelsträngen låg emellan. Så det blir en överraskning :) var super niga med att veta kön innan men nu gör det mig inget längre :) blev bara så lycklig av att de va en liten krabat där inne så det tog över allt .. Var så orolig innan RUL så de va inte klokt :) kände inte min bebis förren i v.21 ungefär :)
    Aha, men vad mysigt att inte veta till hundra procent ändå! Oj vad läskigt!! Ska försöka få ett vul tidigt eftersom att jag fick missfall sist, annars kommer jag gå och tänka på det hela tiden, haha :)
  • Acire94

Dahlia! Idag var jag hos barnmorskan för första gången, och det var ingen fara alls om man hade mellan typ 20-35 dagar eller något sådant på en cykel! Jag trodde det var oregelbunden om den skiftade lite men hon sa att de ser det som en regelbunden menscykel!

Så det behöver du inte kolla upp liksom :) Bara så du vet ;)

Svar på tråden ömma bröst!