• dahlia92

ömma bröst!

Ne är inte gravid :/ tog först testlagrets o fick negativt, så tog digitala och fick ej gravid. Men var är min mens då??? Min kropp har aldrig hoppat över mens förut. När har jag isåfall ägglossning igen? Hatar o inte ha koll på saker haha. Blir o beställa massa nya grav o äl-test nu då

• dahlia92

Haha ja precis :) har varit iväg hela förmiddan och kände mensvärk så visste att den skulle komma idag. Kom hem för en stund sen o gick på toa och visst har den börjat. Haha är det inte typiskt? Bara för att jag testade med ett digitalt idag var mensen tvungen o komma precis efter lixom.. men är riktigt glad över att den äntligen kom för då kan vi börja om :)

• dahlia92

Vilken fin mage du har! :) herregud vecka 16 redan, vad fort det går :) hade också kunnat vara där om det kunde tagit sig i mars, så mysigt.. du måste uppdatera oss så fort det händer något nytt, jättekul att läsa om :)

• dahlia92

Ja juste.. för förra veckan såg jag att det stod att jag var i v.16 här på familjeliv. Hade fyllt i den då i mars haha. Vill också att det är min tur nån gång..

• dahlia92

Det går jättebra. :D vi bor här nu och det funkar kanon, lite på övervåningen kvar o göra bara. Vill så gärna bli gravid så vi kan sätta igång med barnummet, det skulle vara jättekul att fixa och inreda det :) har ni börjat köpa barnsaker och sånt än? :)

• dahlia92

Haha ja nu har vi äntligen tid, så att så fort mensen är slut kör vi all in :) aa oki, vad spännande :D det var nu i juli va? Vad tror du det är för kön på bebisen då? :)

• dahlia92

Å då är det ju snart :) haha här är det tvärtom, kommer bara på pojknamn. Gillar lite udda namn men sambon säger nej till alla förslag :/ Just nu gillar jag Aaron, Emrik, Edgar osv. Haha. Men gillar även Benjamin, Kevin, Elias och Gabriel som är lite vanligare. Helst skulle jag ta Ian men det heter min katt så det kanske vore lite skumt. Men jag skriver alltid ner alla namn som jag tycker är fina, så att man inte glömmer dom. :)

• dahlia92

Nu har jag nog äntligen äglossning :D jätteroligt att köra med äl-test som verkar funka. Båda strecken har varit lika starka i två dar och nu är vänsterstrecket starkare än höger, och d betyder ju också positivt så frågan är om jag har äl idag eller imorn då? Inte fått några flytningar än dock. Vi har myst två dar i rad nu, ikväll ska vi dock ut så jag hoppas dom kan leva kvar där inne en dag. Är så glad nu för nu vet jag att vi prickar in det och borde ha en chans iaf. Ville bara skriva av mig :)

• dahlia92

Åå se där, det var en liten bebis i din mage. ;) hur gick det o vad kollar dom efter? Var din sambo med? Vill ocksåå nån gång :(

Svar på tråden ömma bröst!