Skriver två inlägg eftersom jag inte kan göra styckeindelning. Tant röd dök upp för mig i morse 04.30. Vaknade av världens mensvärk och kunde inte somna om, gick på toa och då kom mensen och fick ta värktabletter mot smärtan. Fick ligga vaken i 1.5 timme innan det började värka för jag får så ont. Alltid haft problem med mensen, spyr och kan krampa och jag märker redan att det blir värre för varje gång jag har mens. Blir så ledsen, trodde inte det skulle ta sån lång tid att bli gravid, och blir jag inte det inom dom närmsta månaderna kommer jag behöva börja med p-piller igen för jag klarar inte denna smärtan, samt att jag lätt får cystor på äggstockarna. Hade en stor cysta för 3.5 år sen på äggstockarna som sprack och jag blev inlagd på sjukhuset, så jag hoppas verkligen inte att det har med något att göra. Äter jag p-piller så dyker dom nämligen inte upp. Haha vet inte vad jag skriver förlåt för så långt inlägg men blir så ledsen och nervös om det är något fel på mig/oss, men samtidigt herregud detta var vårat andra riktiga försök jag förstår att det kan ta lång tid men trodde nog inte det gällde mig själv. Ahja nu blir det till att köpa äl-test o be min sambo att sluta snusa en månad haha..