ömma bröst!
Lycka till då
Lycka till då
Haha ingen fara :) bara molvärk/mensvärk som kommer o går och ont i bröstvårtorna. Det är väl det enda. Och ont i halsen ibland om det nu kan vara något haha. Men tycker det borde synts nu om det var något :/ Grejen är att jag inte får äl-flytningar längre. Hade ju det i början men dom senaste gångerna så är det liksom bara någon vit sörja :(
Ne jag förstår dig. Men jag är så besatt av detta nu haha. Tycker det är kul med äl-test o se stegringen lixom. Men vet inte hur länge till jag orkar hålla på nu alltså.. men hoppas verkligen det tagit sig för dig nu :D du känner inget tecken på att mensen är på gång eller?
Hoppas på din tur nu då
Ja men alltid något. Du kanske hade senare äl än vad du trodde?
Inatt när jag gick på toa märkte jag att mina bröst var ömma o spända. Sitter fortfarande i och jag brukar aldrig ha så innan mens direkt.. Nästan så det är obehagligt att råka röra dom.. Nu inbillar jag mig massor fast jag fick negativt haha..
Ah okej :/ hade också mensvärk förut idag som gjorde riktigt ont. Skulle haft mens idag enligt appen så kroppen kanske kände av de haha..
Mm förstår :/ fick världens mensvärk för en stund sen o tror de var ljusrosa på pappret så mensen kommer imorn. Blir så deppig. Min kille säger att jag sks släppa det nu så kommer det ta sig men jag har sånt kontrollbehov måste veta när jag har äl osv. :( Fattar inte hur det inte kan ta sig :s och om jag hade senare äl den var typ 11-12e så borde jag inte ha mens nu :(
Men du känner inte av din äl eller? Så du kan ha någon aning om när äl var lixom.. åå att du vågar köpa digitalt. Hoppas du är gravid nu då :D
Alltså jag har inte fått mens än. Men har mensvärk till o från. Men annars kommer mensen direkt när mensvärken börjar. Grejen var att vi hade sex igårkväll och det var då värsta mensvärken började (sex brukar sätta igång mens för mig haha) och det var efter när jag gick på toa som jag såg något ljusrosa/beigeaktigt typ. Men det var halvmörkt så kan ju lika gärna varit nåt annat. Hoppas inte mensen vill komma så är inte hoppet ute än :)
Jaha knepigt :o jag brukar ha ont under hela äl-perioden men denna månad har jag haft ont varje dag sen äl började ..
Ska du köpa digitalt imorn och testa på måndag eller?
Okej säg sen hur de gick :)
Fick mens nyss. Gräver ner mig själv nu blir på riktigt deprimerad. Mår skitdåligt över det här. Förstår inte vad som är fel på oss :((((