• dahlia92

ömma bröst!

Japp vi hade sex sent på kvällen den 9e.Men jag tog ju äl-test alla dagar där och ingen visa att jag hade äl och inga flytningar :/

• dahlia92

Jag har faktiskt ingen aning.. tycker jag läser olika saker och teorier hela tiden. :) tror egentligen att det är bäst att ha sex varannan dag. Lixom då kan man ju bara inte missa. Ska verkligen försöka med det nästa månad. Har du fått någon bebisbula än eller? Borde väl börja synas nu? :)

• dahlia92

Ne ingen mens här heller, jätteknepigt för den är ju alltid punktlig annars.. Inte haft mensvärk på hela dagen förs nu på kvällen det börjat kännas lite i bena så den kommer väl inatt ^^ brukar ha mensvärk flera dagar innan annars men kroppen är väl inte i balans än :s Ska du ta något grav-test eller? :)

• dahlia92

Jo men vore rätt konstigt om jag vore gravid när jag inte haft nån ägglossning... men har läst om flera här på fl som testlagrets tester inte funkar så man vet ju aldrig. Men är inställd på att mensen kommer iaf så jag inte blir besviken igen :) ja juste du fick alltså äl så sent? Hoppas det tog sig för dig igen nu då :)

• dahlia92

Ja vi slutade väl egentligen i mars ungefär med p-piller men vi håller ihop i våran lilla tråd här men du är välkommen :) hoppas att det tar sig för dig nu direkt då. ^^ Själv har man haft 3 försök redan utan nåt plus så känns hopplöst :)

• dahlia92

Kunde inte hålla mig från o göra ett test som självklart var negativt.. även om jag var inställd på det och fattar att jag inte kan blivit gravid denna månaden blir jag ändå besviken. Fortfarande ingen mens på gång utan bara vita flytningar när jag stoppar in ett finger (haha ursäkta) blir galen, min mens har aldrig i hela mitt liv varit sen :s

• dahlia92

Ja får göra de, men den kommer nog snart ^^ ne jag har från testlagret, har två st kvar så när jag dom är slut beställer jag några bra istället.. men jag har inte ens ett spökstreck :( bara det vanliga strecket sen helt vitt..

• dahlia92

27 har den varit innan. Eller 28 om man räknar med mensens första dag då. Den har aldrig varit sen bara någon dag tidig innan..

Svar på tråden ömma bröst!