• dahlia92

ömma bröst!

Jaså :o du tar inga äl-test eller? Jag tog 6 st men alla såg likadana ut så jag gav upp. Får försöka i juli istället. Orkar inte längta dit för då är sommaren snart förbi haha.. Ska beställa alla möjliga grejer nu som ska vara bra för att bli gravid. Zink skulle vara bra för killars spermier så det ska jag trycka i honom sen kunde även dom ta rosenrot också om jag förstod det rätt så det ska han få ta också. Haha blir det ingen bebis då då är det något skumt på G :)

• dahlia92

Haha det verkar inte hända mig i alla fall :( nu har jag mensvärk så den är väl på gång. Skönt så vi kan ta nya tag nästa månad..

• dahlia92

Har försökt med den metoden men de blir ändå glapp på tre dar hit o dit. Och denna måmaden har varit katastrof vi har haft sex typ max 6 gånger så det är bara tur att jag inte hade någon ägglossning. Han tycker det är roligare o vara med polare o bilrace hit o dit tydligen så har gett upp just nu känns de som :p

• dahlia92

Jo han vill men men han fattar inte att det bara finns typ två dagar man kan bli gravid på i månaden. Ärligt talat tror jag att han vill mer än mig. Igår lekte han med min morbrors barn och körde runt dom i cabbe osv och han säger hela tiden att han vill ha barn medan jag har nästan slutat bry mig. Tappade verkligen lusten när det tar sån tid och blivit orolig nu när jag kanske inte ens kan få barn och känner att då kan det kvitta. Men min sambo väljer barn framför mig hahaha så skulle jag inte kunna få barn vill han inte vara med mig säger han. Hoppas att han skojar. :) nej förlåt att jag låter så negativ men har tänkt på detta konstant i ett halvår och blir trött när det aldrig tar sig. Dig tog det sig ju för direkt lixom. Blir väldigt deprimerad o vill testa alla möjliga saker som går innan jag får söka hjälp.. någon temp har jag inte ens så får väl införskaffa mig det med. Förlåt för långt inlägg o utan styckeindelningar men skriver från mobil. Får inte internet till datan än på ett par veckor^^

• dahlia92

Jag brukar ha ont vid äl så du har väl kanske det nu då? :) Japp jag vet. Säger det hela tiden men det går in i ena örat o ut i andra. :p ne men i juli ska vi gå in helhjärtat med detta. Tror min äl kommer när all stress lagt sig..

• dahlia92
    Johannah01 skrev 2014-06-17 07:47:12 följande:
    Men om ni har sex så sällan så tror jag inte att det är något fel på dig, tror inte du ska oroa dig. Dom säger ju att stress/oro kan försvåra också. Man blir ju ivrig och vill att de ska ta sig med en gång, kan tänka mig att det är knäckande när det tar tid:(

Jo asså vi brukade inte ha sällan förut men det har blivit så nu med huset o allt så jag hoppas det blir bättre nu tills nästa gång. :) Eller jag vet att det kommer bli bättre :) är mest bara orolig varför jag inte fått ägglossning på två månader..
  • dahlia92

Haha ne är inte helt säket eftersom jag tog första testet typ 8e juni kanske hade innan vet inte lixom.. tog ett nytt äl test igår o tyckte att vänster strecket blivit lite starkare men det spelar ju ingen roll för den ska ju vara stark o den andra osynlig så jag ska testa nya nästa månad.. Ne våra kroppar lurar oss hela tiden :) ska ha mens den 24e iaf så den lär ju komma. Vill bara börja om på nytt nästa månad :)

Svar på tråden ömma bröst!