• dahlia92

ömma bröst!

Ja men det är säkert roligt det tror jag :) vet flera som trivs jättebra på förskolor ^^ Japp jobbar idag fast inte Din Sko utan den andra :) vågar inte skriva namnet ifall nån googlar sig till o hamnar här haha ^^

• dahlia92

Alltså, börjar bli orolig om jag ens hade äl denna månaden? Kan inte minnas att jag hade äl-flytningen :s börjar bli paranoid känner jag haha.. men fattar isåfall inte varför jag haft mensvärk hela månaden? Det är först nu den försvunnit när det är nu den borde börja om jag nu ska ha mens på onsdag. Fattar verkligen ingenting alltså. Får se om jag orkar hålla mig tills på onsdag annars kanske jag testar imorn, även om det ser mörkt ut denna gången med. :p Har du några symtom eller?? :)

• dahlia92

Vet inte hur man tyder det tester, ska det vara ett blått plus i den stora rutan eller hur funkar det? Och vad betyder det högra strecket? Har solat ute så fick gå in för o kolla så ser dubbelt just nu haha, men jag tycker att det ser ut som ett plus i den vänstra rutan? Iaf när jag håller mobilen på holl. Hoppas nu då :D

• dahlia92

Haha ne precis. Nej men ärligt ser lite bättre nu och kollar med plattan, det ser faktiskt ut som ett plus :D gud vad roligt isåfall. När ska du testa igen nästa gång? Tror att jag testar imorn, klarar inte hålla mig tills på onsdag. Är säkert inget men hoppas :)

• dahlia92

Jaa jag säger ju att det är ett plus ;) gud vad roligt. Säger grattis först när du gjort ett digitalt så du inte blir besviken om det inte är ett plus :) om inte jag plussar nu så lämnar jag nog er :( kommer bli så besviken haha.. :(

• dahlia92

Vaa, nej är du säker att det inte är nidblödning? Den kan ju komma fram till dag 12. För det ser verkligen ut som ett streck där...

• dahlia92

Jaa ta ett digitalt :D Själv gjorde jag precis ett test, även fast jag vaknade av att det gör ont i benen så mensen är väl på gång :( får inte ens en antydan till spökstreck. Asså det är ju löjligt, vad gör vi för fel? :s kommer få bryt snart haha, mår fan dåligt över detta, alla blir gravids utom jag :( Nästa cykel blir ju precis över midsommar. Vad säger man då om man inte dricker? "Ne jag kanske är gravid fast kanske inte?" Alltså blir så arg och ledsen. Ska nog inte hänga på fl denna månaden (kommer inte kunna hålla mig men). #livetärhopplöst

• dahlia92

Jaså är det okej att ta något glas då? Brukar inte festa o dricka så mycket i vanliga fall utan det blir mest på olika tillställningar som midsommar. Men i den här gravidappen står det att man ska avstå alkohol typ direkt om man planerar att bli gravid. Vi får se hur jag gör, ett friskt barn är viktigare än alkohol. :) Egentligen vill jag inte ha mars-barn men jag blir glad bara det tar sig just nu.. Tror allt blir lättare så fort vi flyttat in i vårt hus och all stress släpper. :)

Svar på tråden ömma bröst!