ömma bröst!
Ne har nog inte heller äl. För mitt starka streck var på höger sida men skulle visst vara på vänster sida. Kanske är på gång iaf :)
Ne har nog inte heller äl. För mitt starka streck var på höger sida men skulle visst vara på vänster sida. Kanske är på gång iaf :)
Okej tack :) så att när jag har två lika starka streck så har vi drygt ett dygn på oss o pricka in ? ;) det ska vi väl inte missa ^^ hur ser det ut när äl är över då? Så att jag inte redan har haft den..
Nej asså jag fattar ingenting. Har lixom skit ont som mensvärk o de kryper i bena men alla tester jag tar så är det fortfarande högra strecket som är tjockare än det vänstra. Och jag har inte fått någon flytning heller.. verkar inte som jag får någon äglossning. Och tror inte att jag hade det förra månaden heller så känns jätteskumt.. vad är rosenrot för något och var köper man det? :)
Okej är det tabletter då eller? Får testa det nästa månad haha :) ne alltså jag har läst att kroppen kan hoppa över äl en gäng om året så det är ju lite knepigt. Speciellt eftersom jag har så ont lixom, varför skulle jag ha det annars? Inte tagit något test sen imorse så får ta imorn bitti igen så får jag se vad det visar. För det känns verkligen som att jag har äl nu fast utan flytningar..
Alltså jag trycker på infoga bild men det fungerar inte :/ ville visa hur mina test ser ut för jag förstår verkligen inte vad som händer.. jag har test från testlagret och på bilden för hur inte äglossning ser ut är ett blekt streck på höger sida. Bilden för hur ägglossning är så är detett svagt streck på höger sida och ett starkt streck på vänster sida. Strecken på förpackningen är också röda om det har någon betydelse. Men alla test jag har tagit så är det gråa streck och det högra är skarpare äm det vänstra. Och jag har två streck på alla. Har jag ingen ägglossning eller vad är det för skräptester? Haha.. blir inte klok på detta.
Köpte faktiskt i ullared 7 st så har ju bara 2 kvar nu men ska beställa tills nästa månad så jag har. Beställer nog från graviditetskollen då tror jag :) Oj nej vad jobbigt :/ hoppas att allt är okej :) får du komma in på någon kontroll då eller?
Hoppas att du inte får någon feber. Men det är inga problem med att bli gravid direkt efter ett missfall? Eller hur funkar det?
Haha. Du får testa igen lite senare då :) Ja okej, så ägglossningen o de kommer igång direkt som vanligt? Hoppas det tar sig för dig nu igen det är du värd. :) Själv tror jag inte attjag kan bli gravid, något knas är det ju :P
Ne har inte heller fått ömma bröst eller ont i bröstvårtorna o de har jag fått förut. Tror inte jag haft äl på två månader nu. Vad innebär pco? Vet att många skriver om de o jag har googlat förut, minnet är inte det bästa. Ska man kolla upp o få nån diagnos eller hur funkar det? Tycker att det är löjligt att jag helt plötsligt inte ska få någon ägglossning? Vet att jag hade det i mars o april bara att vi inte hann pricka in det. Om jag inte har äl nästa månad får jag väl kolla upp det Ville ju ha en bebis i början på nästa år :(
Ja jag läste lite om det igårkväll. Men det stod att mensen brukar vara oregelbunden och det har aldrig min varit. . Hoppas verkligen inte jag har det. Janjag ska köpa rosenrot o bättre äl-tester till nästa månad :)