ömma bröst!
Ja vissa har det bra :) är ändå rätt glad att det inte tog sig direkt, december närmar sig haha ;) måste hinna med o fixa barnrum o alla grejer :)
Ja vissa har det bra :) är ändå rätt glad att det inte tog sig direkt, december närmar sig haha ;) måste hinna med o fixa barnrum o alla grejer :)
Acire, hur går det för dig?
Jag har haft mensvärk/molande värk till och från sen jag trodde min äl började. Vet inte riktigt vad som pågår, om jag missat min äl och den är nu eller vad det kan vara? Fick även förut en tjock vit flytning (ursäkta äckligt) men den flytningen som kommer vid äl brukar väl vara mer genomskinlig. Vet inte om min kropp har kommit i balans än efter p-pillrena. Känns nästan som att mensen är på G igen? För nu gör det väldigt ont och svagt illamående och så var det förra gången jag fick mens. Blir galen på detta snart :P
Ja jag var också lite öm i bröstena, det kommer o går :P Ne precis har ju inte gått så många dagar därför tycker jag det är konstigt om detta skulle vara relaterat till en graviditet, tror mer att mensen är på G igen ;(
Tror att jag hade äl mellan 13-15e, så det har ju inte gått många dagar lixom. Och sån här flytning fick jag ju i mars också när jag trodde att jag kunde varit gravid. Kan inte tiden bara gå lite fortare, har inte bim först nästa onsdag enligt appen, när har du?
Ja men då har vi ungefär samtidigt, så det är ju kul. :) Hoppas att det är våran tur nu ;)
Jaså :o hoppas jag klarar mig mot illamående, vet inte hur jag ska fixa det på jobbet annars. Har du berättat för din chef än? :)
Okej aldrig varit åksjuk så vet inte vad som finns, men det låter ju bra om det funkar mot illamående, känner på mig att jag kommer få problem med det.
Ja precis, tänk inte så mycket på det. Förra månaden hade jag så mycket och var stressad för allt och då tänkte jag inte alls på om jag var gravid och tiden gick jättefort, men nu tänker jag på det igen hela tiden. :/ Det är säkert bra om det är annorlunda denna gången ska du se. :)
Tack för tipset! :)
Så du kunde inte hålla dig ändå till v.12? ;) Hur känns det att berätta då, nervöst? :) Själv skulle jag vara jättenervös. Vet inte hur dom på mitt jobb skulle ta det faktiskt :/
Ja okej, tror min chef och kollegor lär tänka samma sak, då jag är den som alltid ställer upp.. Men nej ge inte upp än :/ ömma bröst kan ju vara något positivt också :) Fast ärligt talat tror jag inte det tog sig för mig heller. Har haft mensliknande värk varje dag sen jag trodde min äl började. Och igår fick jag de där tjocka vita flytningarna igen. Det kommer lixom bara en gång, inte hela tiden? Ne så jag tror tyvärr mensen är på G här med. :/
:/ har du tänkt o testa eller ska du vänta på mens?
Ja ok du klarar hålla dig denna gång? ;) Nej vad kul :) vart blir det någonstans?