• dahlia92

ömma bröst!

Men vad många symtom du har redan :o om det nu inte är något så vore det väl knepigt att du känt av så mycket? Verkar iaf som du är gravid :) när ska mina syntom komma då??? Vill verkligen inte ha mens på semestern men har bunkrat upp med allt jag behöver om den nu skulle få för sig att komma :/

• dahlia92

Finns ju dom som säger att dom kände att dom var gravida dagen efter äl haha så det är ju inte helt omöjligt :) och du närmar dig ju din bim så det borde ju vara dags för lite tecken nu tycker man ju?

• dahlia92

Jaså oj :o haha kunde du inte hålla dig? Vad har du fått för reaktioner? Blev alla glada? :)

• dahlia92

Idag vaknade jag med mensvärk eller molande värk i magen. Ska ju inte ha mens än på 8 dagar så vet inte vad det beror på. Men om jag nu ska få mens vore det skönt om den kom för tidigt :)

• dahlia92

Ne jag skulle inte heller kunna hålla mig, max tvä dar haha. Ne säg inte så då blir jag bara besviken om det inte är så haha :) men molande värk kan väl vara ett tecken? Säkert bara mensen som visar att den är på gång :/

• dahlia92

Åh nej :/ var det inte ens ett spökstreck? Men vänta till någon dag efter bim så kan det ju komma ett plus. Finns ju dom som fått negativt flera veckor in i graviditeten så ge inte upp än :)

• dahlia92

Ja men det är klart :/ det kommer snart ska du se :) själv tycker jag att mina bröst känns lite spända idag. Mådde även lite illa på jobbet men det försvann. Säkert för att jag ska ha mens snart men blev glad av lite tecken iaf haha..

• dahlia92

Är det lika illa idag med brösten eller? När ska du testa nästa gång?

Jag har ju bim på tisdag tror jag, men ska ta ett test på lördag morgon tänkte jag, så att jag vet hur det ligger till innan jag åker .. Har fortfarande inga symtom dock. Mådde illa igår men vet inte om det berodde på att jag kanske var hungrig. Tycker att det är konstigt att jag hade så mycket symtom förra månaden och knappt några denna, kroppen spelar sina spratt med mig :P

• dahlia92

Borde ju vara en graviditet då ellerhur? Varför skulle du ha så ont i brösten annars lixom? :) Ne precis förstår dig. Men läste precis i en annan tråd jag följer, hon plussade idag på bim 14. Alla dagar innan det visade det negativt men nu plussade hon. Så ge inte upp bara. :)

Ne precis, hoppas verkligen att det är så. Trodde jag skulle vara en person med massa symtom men kanske blir helt tvärtom istället. :) Japp det ska jag göra. Nu håller vi tummarna för oss :)

Svar på tråden ömma bröst!