• Acire94

ömma bröst!

Ah jag kollade också, haha! Men då fick jag den 14e december om jag hade äl idag! Och eftersom att jag räknar med att bli sen så blir det ju runt julafton:)

• Acire94

Haha det är sant i och för sig ;) Men man vill ju så himla gärna ha ett plus redan nu! Men jag vet inte, hade antagligen äl igår för är inte alls lika öm i brösten idag! Superskönt, plus att det kan blivit till en bebis igår i sådana fall :D

• Acire94

Vad kul! Tyvärr så var det antagligen min första ägglossning sen jag slutade med p-Pillren som jag hade nu, men jag hoppas kunna testa om 2-3 veckor igen ;)

Usch, vet vad du känner med brösten, det var ju hemskt! Hoppas ni båda två får ett plus! När har ni tänkt att testa?:)

• Acire94

Jag testade hur många gånger som helst, haha! Man vill ju veta direkt ;)

Jag hade några dagar precis när jag slutade med pillren då jag hade alla symptom man kunde ha typ, men det var ju för att kroppen ställde om sig! Men det tror jag inte att du har då det har gått några veckor sen du slutade, då borde det redan varit :)

Du måste skriva om du testar dig innan :D

• Acire94

Okej! Det är ju inte så lång tid men jag hade nog aldrig klarat av att vänta ;D Man kan prova någon/några dagar innan också, jag har läst att det ska fungera också :)

Jag hoppas på att det tog sig för jag läste i en annan tråd och även om jag är ung så är det ju inte säkert att jag är superfertil för det så man ska nog inte slänga bort en månad bara för att bebisen inte ska fylla år i December liksom :) Jag hoppashoppashoppas och provar om några veckor om det blivit något! :D

• Acire94

Oj! Haha, jag det blir dyrt! Typ som min september månad då både min låtsasfarmor, min farbror, min mamma och min lillebror fyller 12,13,14,15 ;)

Jag tänkte väl mest att jag vill undvika julafton, men hur känner du med det? Du är ju ändå född två dagar efter, har du mått dåligt över det någongång? Kan ju vara skönt att höra det ifrån någon som faktiskt är född rätt nära ;)

• Acire94

Skönt att höra ändå! Då behöver jag inte vara så rädd för att bli gravid under denna månaden :) Sen så är det ju inte säkert att det tog sig ändå, men man kan ju alltid hoppas! :D

Dåliga ex du hade!! Men en del killar tänker inte riktigt, haha :)

• Acire94

Det är ju skönt! Då behöver den inte dela födelsedagen med någon, haha :) Jo jag tror också det, eller fram till 20 för folk som festar mycket, jag är dock inte en av dem då jag inte ens har fyllt 20 än, har lite andra mål i livet liksom :)

Min pojkvän är lika taggad som jag, vi pratar om det hela tiden och det är skönt att jag har hittat någon som är på samma nivå tycker jag! Det var lätt att ta steget liksom :) Men jag tycker inte att det är något dåligt om ni inte hinner renovera ALLT liksom! Dessutom är det ju 9 månader kvar om det tar sig ändå! Om du pratar med honom om det så förstår han säkert :)

• Acire94

Jag har också haft lite mensen till och från och när jag var på toan så var det någon flytning också, dock inte så mycket!

Dock så kan menar betyda att livmodern växer! Så hoppas :D

• Acire94

Mensvärk* ... Att det aldrig kan sluta bra när man skriver ifrån mobilen ;)

Svar på tråden ömma bröst!