• Acire94

ömma bröst!

Gud vad spännande! Köp två stycken så kan du prova idag och imorgonbitti ;) Men jag håller med, lämna oss inte bara, haha :)

• Acire94

Det slutade blöda igår, jag trodde det slutade dagen innan men sen började det lite igen under går dagen.. Men idag är det inget! Jag tror starkt på missfall tyvärr, men det är ju svårt att veta ^^ Eller så var det aldrig ägglossning utan att det faktiskt var mensen som kom :P Men jag testade ju igår och det var inget streck alls så jag tror inte på att jag skulle vara gravid i alla fall! Men nu är det ny månad så får prova igen helt enkelt :)

• Acire94

Gud vad spännande, jag tror också att man ringer direkt så att de kan planera :)

Jag hade också haft den 13/12 om det hade gått vägen då jag hade ägglossning den 23e, häftigt att vi hade så lika alla tre ändå!

Jag har redan börjat med mina äl-test igen i alla fall, knappt en antydan om streck än, jag hoppades på att det skulle vara jättestarkt så att jag kunde provat gravtest, haha! Önsketänkande :)

• Acire94

Fattar inte vad min kropp håller på med heller! Är extremt trött så att jag inte ens orkade göra mat, vilket gjorde att jag blev svinhungrig och fick springa till pizzerian och köpa en sallad. På vägen till pizzerian (redan i trappuppgången) så pangbom blev jag jätteillamående! Så illamående att det kändes som att jag skulle spy vilken sekund som helst, så jag tar många långa, djupa andetag och går ut för att få lite frisk luft!

Jag kan bli illamående ibland när jag inte har ätit på länge men det har bara hänt på morgonen förut..hmm

• Acire94

Haha, man kan ju alltid hoppas men tror inte det är så troligt tyvärr :P

Jag är fortfarande öm om brösten också (inte alls lika öm som innan dock) och så är jag trött och så det här illamåendet:P Men ah, det är säkert bara kroppen som jävlas med oss! ;)

• Acire94

Haha, jag har redan sagt till min pojkvän att om det inte tar sig denna månaden så får han sluta dricka coca-cola ;D Men sluta snusa skulle jag inte kunna med att fråga, fast han skulle nog göra det om jag bad honom ;)

När skulle du ta ett till test? Söndag? Jag hänger på isf som ett sista test innan nästa äl! :D

• Acire94

Jag hoppas med men eftersom att jag blödde lite på pappret i 2 dagar och lite mer i 3 dagar så känns det inte så troligt att jag är gravid! :/

• Acire94

Hahah, ingen aning faktiskt! Det är ju koffeinet som är dåligt :P Om han vill att ni ska få barn så slutar han nog rätt villigt skulle jag tro :)

Ja! Vi testar, blir det inget så blir det inget bara ^^ Ja, det kan väl fortfarande vara nidblödning (läste om flera som hade haft större blödning) men tycker ändå att det borde vara en skugga på testen då...man kan ju iof vara låghormonare och då kanske inte det syns förräns flera dagar efter bim!

Svar på tråden ömma bröst!