• dahlia92

ömma bröst!

Jo tycker att jag ser ett litet streck faktiskt. Jag är inte så duktig på sånt här så vågar inte säga grattis om du nu inte är gravid. Men vore kul om du var det. :) Men du får testa imorn bitti igen :) Du har inte gjort något äl-test än eller?

• dahlia92

Ja faktiskt. Vad skumt att du får streck på båda test? haha. Hoppas på det bästa iaf :)

• dahlia92

Jaså det har jag tyvärr ingen koll på :/ vet inte hur det funkar.. men testa imorn bitti annars är det ju bara att vänta på äl :)

• dahlia92

Haha 2 gånger om dagen var länge sen. Nu blir det varannan dag om ens det. Hej pensionär lixom haha..

• dahlia92

Ja det var verkligen tur det. :D vi hade inte så mycket förra månaden så vi måste bli bättre på det denna månaden. Men vågar inte köra varje dag då jag läste att dom gamls spermierna som lever är ivägen för dom nya som kommer. Vet inte hur mycket sanning det är i det men. Men vi måste få till det varannan dag annars vet jag inte vad jag gör xD vi jobbar så olika tider och båda är trötta på kvällarna. Han är ledig på helger och då jobbar oftast jag. Så det är svårt men det blir lättare när vi flyttar sen tror jag.

• dahlia92
    Johannah01 skrev 2014-04-12 13:12:03 följande:
    Det har jag aldrig hört, svårt att tro på det där.. Har läst så mycket nojigheter så jag vet inte vad man kan tro på ;) ja precis det kommer det ju att bli. När är det ni flyttar?:)

Ja ellerhur, känns ju som ju mer "mys" ju högre odds att det tar sig. Hoppas på det bästa iaf vi flyttar så fort vi renoverat färdigt vardagsrum och sovrum. Så om någon vecka skulle jag tro då vi åker utomlands om 3 veckor så krockar allt oc katterna måste vänja sig så det får bli efter det.
  • dahlia92
    Acire94 skrev 2014-04-12 13:07:04 följande:
    Jag testade inte imorgon men jag testade igår på dagen och då syntes det inget så det var nog spökstreck :/ Menmen, ägglossningen borde vara i närheten i alla fall! Förövrigt har jag läst om flera som har fått reda på att de är gravida när de har tagit äl-test och det har varit jäätteepositivt typ! För äl-testet mäter ett hormon(kommer inte ihåg vad det hette) och gravtestet mäter hcg och de är väldigt lika! Så äl-testerna kan ibland inte hålla i där hormoner men det kan gravtesten:)

Är inte till någon hjälp då jag inte vet hur det funkar :-/ men kanske är din äl som spökar? Eller att du fick missfall och kroppen fortfarande känner av det därav spökstreck på gravtest?
  • dahlia92

Är så glad att jag inte bor i lägenhet längre fakiskt, så skönt att slippa allt gnäll och höra grannar spola i toaletten osv haha. Så tycker absolut att ni ska titta på hus. kanske blir svårt om ni måste ta lån och du inte har fast jobb men kolla runt med lite banker, inte helt omöjligt. :)

• dahlia92

Jaha okej då förstår jag. :) då är det säkert inga problem. När vk sökte om lånelöfte hade jag fast men inte min pojkvän fast han visste att han skulle få, men det var ändå inga problem. Vi har länsförsäkringar och det funkade hur bra som helst hela tiden.

• dahlia92

4/5. Tror dock jag har äl nu, att den börja igår för jag har mensvärk. Blir så förbannad på min sambo dock då han renoverar i huset och kommer hem sent till mig på natten och jag ska upp i tid för att jobba, så lär missa min äl denna månaden med. Vi har lixom inte "myst" på 4-5 dar så det är kört xD. Enligt appen har jag äl imorn tills på måndag men min kropp säger att det var igår och idag. Vill så gärna bli gravid blir så ledsen när han beter sig såhär.. Det var dagens klagomål. :) Hur går det för dig? Något nytt? :)

Svar på tråden ömma bröst!