Jag skulle nog kunna ta äl-test för jag har sånt kontrollbehov, men jag är så glömsk så hade säkert glömt att kolla varje dag så hade säkert missat ändå. Men min kille är så barnslig så fort jag säger att jag har äl så vill han inte "mysa" som alla säger här haha. Men nu när jag hade mens i 4 stackars dagar då var det minsann bråttom.. då skulle vi minsann ha barn osvosv, stackars kille som inte förstår att det inte är då man blir gravid.. xD
Fast som butiksarbetare måste man gå rätt tidigt. Tror det är typ 1-2 månader innan bf. Nu kanske jag överdrev men det är vad jag hört av mina kollegor när vi pratat om det, eftersom det är väldigt mycket stå och det är mycket tunga lyft osv. Det är mer än vad man tror som vanlig "kund". :) Hade man jobbat på kontor måste man nästan jobba ända in i bf. Men jag kommer nog berätta vid v.12 ungefär till kollegor och chef. Jag är rätt smal så dels tror jag att det kommer synas rätt fort, sen behöver vi nog kunna få in någon vikarie, och sen kan jag nog inte hålla mig heller. :) Lixom 2 månader innan man ska gå syns det nog rätt bra skulle jag tro?