• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

saranen skrev 2015-02-08 11:06:57 följande:
    Har de rosa flytningarna försvunnit?
    Ja inte kommit något sen igår :) Så hoppas de håller sig borta helt nu!
  • corran

Dåligt med aktivitet här inne tycker jag, inte för att jag är bättre själv men att skriva ;) Men är nyfiken på hur går det för alla? Måste ju vara ganska många här inne som fortfarande försöker?
    Håller tummarna för er allihopa! Heja heja!

• corran
    Dakine skrev 2015-02-11 18:25:06 följande:
    Japp. Avslutade min pergotimekur i lördags. Var på VUL i måndags. De kunde se en äggblåsa på 17mm som mest troligt skulle lossna i slutet av veckan! Ska ta blodprov på torsdag nästa vecka för att se att det hänt. 

Väntar med spänning, men känner ingen förhoppning alls på att detta kommer fungera! 
    Hur länge har ni försökt nu? Du använder dig inte av äl tester? 
    Håller verkligen tummarna!!
  • corran
    Dakine skrev 2015-02-12 17:55:51 följande:
    Ja, vi har försökt i 2 år till sommaren. Tror det här är försök nr 18 eller 19. Börjat tappa räkningen ;) 

Jo, jag köpte några tester för att kolla denna gången. (Har även gjort det förut). Fick glad gubbe idag så imorgon sker själva ägglossningen :D:D:D Nu kör vi på så det ryker!! 
    Usch så jobbigt för er att försöka så länge :( Har du barn sen innan? 

Heja heja!! Håller tummarna nu :) 
  • corran
    Sofie92 skrev 2015-02-12 17:09:29 följande:

Är i vecka 31+4 idag och 58 dagar kvar till BF Glad Men tiden får gärna gå fortare nu då jag har sånna foglossningar så att jag inte får så mycket sömn på nätterna.  

Åh inte länge kvar :) Spännade!!
    Jobbigt med fogarna :/
  • corran
    lilljohansson skrev 2015-02-12 21:46:52 följande:

åh33+0 idag så det börjar närma sig =)

Åh :D Snart kommer de födas bebisar på rullande band här, så kul!! 
    Hur mår du?
  • corran
    Dakine skrev 2015-02-12 22:37:51 följande:
    Jo vi har ett barn som är född  2010 :) Spontan graviditet, på andra försöket! Så blev lite chokad att det tog sådan tid den här gången... 
    Ja de är väl inget man förväntar sig antar jag :( Men hoppas verkligen att det blir din tur snart!! <3
  • corran
    Milleman skrev 2015-02-13 11:33:54 följande:

Vi har pausat lite i försöken då jag lever med ny kost och vill få det att funka innan en ny jätteförändring för kroppen till. Det känns så rätt för jag mår milsvid bättre med min nya kost och tror att nästa graviditet blir mycket bättre. Framförallt att jag kommer kunna vara positivare och gladare. Har ju haft oupptäckt glutenintolerans i flera år säkert. När jag var gravid sist och mådde dåligt av foglossningen blev det tyvärr mycket skräpmat som pizza och mackor och snabb mat tex pasta. Inte bästa kosten vid glutenintolerans direkt.

Vi har två resor inbokade men jag tror börjar försöka sen i maj igen :)

Va skönt att du börjar må bättre av den nya kosten :)
    Roligt att ha 2 resor att se framemot innan ni börjar försöka igen, kommer säga pang sen är maj månad här :)
  • corran
    lilljohansson skrev 2015-02-13 17:47:29 följande:
    jo jag mår förvånansvärt bra.. funkar fortfarande att jobba heltid på förskola =) det jag märker mest är trötthet då jag inte sover nåt typ på nätterna..
    Skönt att höra! :) Hur länge planerar du att jobba?
  • corran
    lilljohansson skrev 2015-02-13 17:53:45 följande:
    mitt mål är att jobba sista dagen den 20 mars och sen är det beräknat 2 april
    Oj! Ja sålänge det känns bra för dig så :)
    Jag gick hem i v 34 sist och tyckte det va riktigt skönt att bara koppla av de sista veckorna :)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)