• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Igloo skrev 2015-01-05 13:08:00 följande:
    CD 13 började jag testa... men vet inte riktigt hur lång min menscykel är... det som är problemet...hmm kanske började testa försent...
    Hm, jag fick positivt på dag 12 den här cykeln, så möjligheten finns att du testade försent. Men möjligheten finns också att äl är lite sent den här månaden :) 
    Lägg upp bild på testen?
  • corran

er92 - hur går det för dig?? :) 
    Har fått nån svag skugga på test både igår och idag men det är med allra största sannolikhet spökstreck. Får nästan alltid så på testlagrets tester tyvärr :/ 
    Känner inte så mycket annars heller.

• corran
    Kawinna skrev 2015-01-06 12:53:10 följande:
    Spännande! Hoppas det är något
    Ja de hoppas jag också!!
    Blir att testa imorgon och se om de blir nå starkare, blir de inte de så är det spök helt 100
  • corran
    Mysk skrev 2015-01-06 20:35:06 följande:

Går det att trixa fram ett sånthär streck ?

Är de grått eller rosa i verkligheten? :) Ser lovande ut iaf tycker jag!
  • corran
    Mysk skrev 2015-01-06 20:49:55 följande:
    Tyckte att det skimrade lite ljusrosa men är bara på äl +9 idag
    Håller tummarna! äl + 9 är fullt möjligt att plussa på :)
  • corran
    Milleman skrev 2015-01-08 08:22:57 följande:

Jag har ju börjat med glutenfri kost sen 3 månader tillbaka. Och gissa vad som hänt?! Jag har inga känningar i mina fogar mer :O

Jag brukar ju ha det varje äl och mens.

För er som är nya här kan jag snabbt sammanfatta min förra graviditet med att jag hade sjukt ont i fogarna från v 8. Helt sängliggande stora delar. Har varit väldigt rädd för att bli gravid igen.

Har inte haft några bihålsinflammationer heller :O

PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ!!!

Tänk om jag kan få en hyfsat normal nästa graviditet :D

Men oj kan de ge sån effekt? :O Men så himla skönt för dig!! Hoppas de fortsätter så nu :) 
  • corran
    Igloo skrev 2015-01-07 19:41:52 följande:

Hur går det för er tjejer?

Här är det molvärk i nedre delen av magen och brösten känns tunga... Hmm får se var det leder till, denna väntan gör ju en galen!!!

äl + 10 eller 11 så väntar med spänning också att se vad som händer!!
  • corran

Tror jag plussade svagt igår. Dessvärre va den lyckan inte så lång då testet imorse var svagare än igår imorse så misstänker tidigt missfall..
    Ska inte testa nå mer nu förrän på bim (om 2-3 dagar) om jag inte börjat blöda innan dess.

• corran
    Kawinna skrev 2015-01-09 19:43:32 följande:
    Hoppas hoppas att det bara var mer utspätt urin och att det är er tur nu! :)
    Nej de är inte möjligt då båda testen är tagna med morgonurin och då hållt mig 8-9h. Urinet har varit i princip orange så inge utsäptt här inte :(
  • corran

Börjar fundera på om de är något fel på testlagrets tester..fick ju ett svagt streck på testlagrets i onsdags, helt neg igår..tänkte då dirket tidigt mf, vad ska man annars tro när testen går från plus till neg en morgon till en annan..

Idag fick ett svagt (de jag tror är ett plus) på clearblue, vet inte om de är spök eller inte men tycker inte cb ska ge spök? Eller?
    Usch va jobbigt de här är..Ska ta ett till cb imorgon eller måndag om jag kan vänta tills dess.

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)