-
Nja det skulle väl isåfall vara att man måste vända sittdelen framåt för att kunna fälla ihop den. Men det går fort.lilljohansson skrev 2014-10-02 21:01:34 följande:något som du skulle klaga på på en smile?
-
Tycker också att det låter som tidigt mf, men det är ju svårt att veta. Spec om du inte brukar ha så så kan man ju undra :/saranen skrev 2014-10-02 21:20:24 följande:Ja jätte trist. O väldigt skum blödning (ursäkta detaljer) satt och grina i badrummet en kvart inatt av smärta och så mkt blod, blod med klumpar stora som hallon Läskigt. Fortsatt blöda rejält under dagen men inga fler klumpar.
Detta var 3e försöket. Så har ju egentligen inte gått så lång tid men man vill ju det ska ta sig. O den här blödningen är som sagt väldans skum. -
Va tråkigt! Usch :(saranen skrev 2014-10-06 14:42:50 följande:Min bm trodde definitivt att det var ett tidigt mf.
Men nu har iaf smärtan lagt sig och blödningen avtar för varje dag som går. Bara o bryta ihop o komma igen! Blickar framåt mot ny ÄL o nya chanser!
När blir nästa äl ungefär? -
Nån som börjar få liten mage än? :) Vill ni dela med er av en bild så vore det roligt!
Erli - du mpste ju definitivt ha fått en lite bebismage? :D
Själv känner jag mig väldigt stor redan, antar att det blir så om man får barn tätt? Men det är väl bara svullnad än så länge ;) -
Hur gick rul? :)Kawinna skrev 2014-10-07 12:52:42 följande:Jo magen "ploppade" ut för någon vecka sedan :) Haha Känner hur den lille lever rövare där inne ibland också. På fredag ska vi på RUL så det blir spännande! :)
-
Men nej va jobbigt och plågsamt för dig :( Så himla tråkigt att du inte kan njuta av graviditeten istället för att behöva må dåligt hela tiden..Erli skrev 2014-10-10 20:59:13 följande:Heeej :)
Har inte varit så aktiv här på ett tag.. Jag vet att man inte ska klaga men jag mår verkligen piss ren ut sagt! Vidrig foglossning, är numera ordinerad kryckor för att avlasta om jag är uppe och rör mig, citodon för huvudvärken och bäcken smärtor. Precis avslutat andra uvi:behandlingen = smärtsamma sammandragningar!
Är så obeskrivligt rädd för att han ska vilja ut alldeles för tidigt. Tyvärr tror både jag, bm och läkare att han kommer att komma ut tidigare, bara att hoppas att vi kan komma så långt som möjligt och förhoppningsvis förbi v 34.. V 21+4 nu så det går extremt långsamt.
Känner mig ledsen och utmattad av oro och smärtor. Går hos psykolog nu vilket känns skönt då jag kan ventilera lite med henne och få stöd med allt!
Men min lilla kille sparkar och lever rövare i magen, främst kvällar och nätter ;) magen är stor!! Större än med sonen i denna veckan. Ska försöka få in en bild nu i helgen så får du se :)
Hur mår du? Och hur mår ni andra? Hur långt har ni kommit nu?
Hoppas verkligen att bebis stannar i magen så länge som möjligt!
Mysigt med sparkarna iaf, längtar tills det börjar sparkas i min mage också! :)
Ja kom igen nu tjejer magbildsbomba! Jag ska försöka få upp en bild också :)
Jag mår jätte bra, känns nästan dumt att sitta och skriva hur bra jag mår när du mår så dåligt :( Orättvist är det att inte du också får må bra.. -
Kawinna -Fick ni veta kön? :)
Va kul, hur länge blir du borta? :) -
Vilken vecka är du i?Nallebjörnis skrev 2014-10-11 08:55:50 följande:
Jag fick se Myggan i torsdag. Allt såg bra ut. Jag mår sämre och sämre men bestämt att försöka hålla till näst nästa vecka då jag ska till läkaren och förnya min sjukskrivning. .men kommer nog bli 100 % då
-
Blir tyvärr en tråkig nyhet nu, va på ul igår i det jag trodde var v 11. Visade sig att fostret är dött sen v 9.
Kommer genomgå "abort" imorgon, kommer vara kvar på sjukhuset tills allt är klart.
Känns rätt tufft just nu men jag tror att efter morgondagen så kommer det nog kännas bättre och man får börja blicka framåt och se framemot att försöka igen. -
Det gick bra igår, känns fortfarande jobbigt men det är okej.
Vi kommer börja försöks dirket troligtvis, beroende på hur kkroppen återhämtar sig, hur länge jag blöder m.m.
Ska dra iväg en beställning på äl test och gravtest så jag kan se så att hcg sjunker som det ska och förhoppningsvis hitta ägglossingsdagen.
Vet inte vad som är det normala men hoppas ju att äl blir om 2-3 veckor ca.