• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Kawinna skrev 2015-08-26 22:45:22 följande:

Nu oroar jag mig här hemma :p

Maken och jag hade oskyddat sex för Några dagar sedan, dumt men jag helammar. Men nu så har jag börjat nojat över att jag har blivit gravid igen! Vet att det är alldeles för tidigt för symtom men kan inte låta bli att inbilla mig att jag har lite molvärk...

Haha orkar inte med mig själv! Bara att ge sig till tåls en vecka och testa ;)

Oooooops!! ;)
  • corran
    Ev1l skrev 2015-08-29 15:21:58 följande:

Hej hoppar in här, 
    Nu har jag och sambon börjat bebisverkstan  :) 

Men dess väntan på ett plus kommer gå mig på nerverna Skrikandes

Va kul, stort lycka till och hoppas plusset kommer fort :D 
  • corran
    Milleman skrev 2015-08-30 22:36:10 följande:
    Gjorde ul och vi såg ett fint tickande hjärta! Så nu hoppas jag verkligen att detta går vägen :)
    Fick inte läkartid förrän onsdag. Mår bättre i ryggen när jag är hemma, samtidigt så vill jag gärna jobba lite. Får se vad som bestäms.
    Det värsta nu är nog yrsel, illamående och trötthet. Har verkligen fått tvinga mig upp till 4-åringen.
    Va härligt att det såg bra ut på ul! :) Hoppas du inte behöver må allt för illa allt för länge, är ju så jobbigt :(
  • corran

Här går vi snart in i v 34, börjar närma sig! :)
    Mår hur bra som helst även om det börjar bli lite tungt och osmidigt med magen :P Längtar så <3 <3

• corran
    Milleman skrev 2015-09-15 18:32:00 följande:

Var på ultraljud idag. Liten hade händer och ben som sprattlade och när hon tryckte ul-grejen mot magen kände jag sprattelrörelser.
    Detta behövde jag verkligen just nu :D

Va härligt att bebis växer och mår bra! :)
  • corran
    Kawinna skrev 2015-08-31 22:01:37 följande:
    Men gud så mysigt! Härligt att du får må bra :)

Förstår sonen att det är något i magen?
    Nä jag tror inte det hehe
    Han säger ju bebis och pekar på magen men tror inte han förstår att det faktiskt ligger en bebis där inne ;) 
  • corran
    farmgirl skrev 2015-09-29 17:38:11 följande:

Mensen kom, precis haft äl igen. så nu har vi inte gjort annat än "försökt" ;) hoppas hoppas!!

Håller tummarna!! :) 
  • corran

Jag tycker faktiskt också det har gått fort den här graviditeten! :) 
    Hoppas han vill kika ut snart!

• corran

18 oktober kom vår andra prins 3 dagar innan bf, allt gick jätte bra och vi åkte hem redan dagen efter! :)

• corran

Har skummat igenom inläggen lite snabbt, välkomna alla nya! :) 

Kawinna - såg att du plussat! Ska jag säga grattis? Ni va lite osäkra på hur ni ska göra Hoppas ni kommit fram till ett beslut som känns rätt för er! <3 Kram!

• corran
    Asjak skrev 2015-11-07 21:42:38 följande:

Hoppar in här jag oxå, har en dotter på snart 17 månader och imorgon börjar syskon försöket :)

Va spännande, håller tummarna för er! :D  när blir bim?
  • corran
    Kawinna skrev 2015-11-06 23:52:43 följande:

Vi har låtit allt sjunka in och det känns bara bättre och bättre :)

Vi berättade idag för min mans familj! Det kändes lite overkligt på något sätt och de reagerade lite avtrubbat på något vis :p så nu blir det till att berätta för resten av familjen!

Har mått illa och ganska dåligt psykiskt senaste tiden vilket känns jobbigt... hoppas det går över snart! Har fått höga socker också så blir en glukosbelastning innan inskrivning på fredag. Är nu i v. 8 :)

Va härligt!! Stort grattis till graviditeten då! :D Hoppas du mår bättre snart <3 
    Och va roligt för barnen att det blir så tätt mellan, tänk va kul dom ska ha!

Känns helt underbart med två barn, känns helt perfekt!! :) Så fina pojkar jag fått, kunde inte vara mer stolt! 
  • corran
    Kawinna skrev 2015-11-13 20:54:47 följande:

Var på inskrivning idag och gjorde glukosbelastning på en gång. Vi har bytt bm från förra gången och det känns så bra! Hon är verkligen grundlig :) vi fick dock inget tidigt ul vilket jag hade hoppats på...

De brukar ju va rätt snåla med ul sålänge man inte har några kopllikationer eller så :/
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)