• Sofie92

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

De senaste två dagarna har jag haft ont i brösten, igår var det lite till och från men idag är det värre. Har en liten känsla att det kan vara något nu =)
    Jag som ringde jobbet idag och sa att jag kan börja jobba lite nu i Augusti och frammåt men att jag ska börja jobba 100% från Januari =P Känns som det inte kommer att bli så. 

• Sofie92

Är inne på försök 6 och hade förmodligen äl i början av veckan och jag hoppas det tagit sig nu. Jag ska börja små jobba lite nu i September, usch vill inte riktigt tillbaka. Min mens är sjukt oregelbunden den hoppar mellan 30-40 dagar Rynkar på näsan Men jag märker äl genom flytningar och magont samt att jag oftast blir otroligt kåt då också. 

• Sofie92

Får se när jag ska ha mens, då den har hoppat väldigt nu på slutet. Jag ska antingen ha den  i helgen eller nästa vecka. Hoppas nästan nästa vecka då jag och make firar 2 årig bröllopsdag på söndag. Men självklart hoppas jag att den inte kommer alls men känns som det inte tagit sig denna månaden heller. Så jag går väl in på försök nummer 7 snart. 

• Sofie92

Jag väntar på mensen, jag har en cykel på 30-41 dagar och är inne på dag 40 nu. Om mensen inte kommer idag så ska jag testa mig i morgon, jag har inga känninga på varken mens eller graviditet så vi får väl se. Mensen kan vara lite mer fördröjd nu då jag fått en infektion i kroppen. 

• Sofie92

Jag bor i Dalarna och jag är i stor chok då jag plussade nyss Glad Jag kan inte fatta de, jag har inte haft nå känningar alls. Med tanke på att jag hade så oregelbunden mens så vet jag inte i vilken vecka jag är. 

• Sofie92
    corran skrev 2014-08-14 19:02:41 följande:
    Positivt äl test idag! :) Man blir lika glad varje gång haha bara att hoppas nu då!
    Jag hade för mig att teststräcket måste vara lika stark eller starkare än kontrollsträcket för att det ska vara positivt. Det kanske inte är så med dessa men trodde alla ältest var lika. Eller har jag fel??? 
  • Sofie92

Ringe nyss MVC och ska på inskrivning 11 Sep, de räknade ut att jag ska vara i vecka 6+4 idag men tror inte jag är i den veckan pga oegelbunden mens. 

• Sofie92

Nu var det ett tag sen jag var in men har läst igen om lite om vad som hänt med er alla. Jag har tappat nästan all aptit, när jag väl äter så får jag i mig kanske 4-5 tuggor sen är jag mätt. Vissa dagar kan jag inte äta alls. Vågen står still men det är nog både jag och bm glada för då jag fortfarande har mycket kilon kvar sen förra grav. Jag gick upp ca 30kg förra gången och jag vägrar gå upp lika mycket denna gång. För ca 1 vecka sen kom orken tillbaka äntligen så nu har jag tagit prommenad med dottern vaje dag och även börjat träna på friskis och svettis igen. Jag är otroligt glad att jag varit mammaledig de första veckorna denna graviditet då jag mått pyton. Jag är i vecka 11+1 idag och har BF 8 April enligt bm men det lär nog ändras på RUL som blir någon gång i November

• Sofie92

Är i vecka 13+5 och mina vanliga kläder börjar sitta åt nu så det är nog dags att ta fram iaf mammabyxorna nu. Jag har börjat jobba lite smått nu och det är faktiskt lite skönt att få träffa lite annat folk. 

• Sofie92

Vecka 15+5 och känner bebisen mer och mer nu. Har även fått en tid för RUL den 13 November och jag är glad att jag fick en tidig tid, är så nyfiken på vem som är där inne nu =) 

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)