• Sofie92

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Jag har typ molande mensvärk ibland. Brösten är inte ömma när jag tar på dem men ibland så sticker det i dem och det gör ont i en stund. Så jag hoppas verkligen att jag är gravid Glad Idag är ska vi vara med på en budgivning av ett hus så är så sjukt nervös just nu. Jag hoppas vi får det, det här är det femte huset vi budar på så nu är det f*n vår tur.

• Sofie92

Det gick jättebra med huset, vi vann ? så i morgon ska vi skriva kontrakt ?

• Sofie92

Verkar som att mensen är på g snart. Jag har haft många symtom men gjorde ett test igår som var neg. Fick även en konstig blödning/flytning igår. Så det är väl bara att vänta in mensen.

• Sofie92

Mensen kom precis. Usch ja ja nya tag då.

corran skrev 2014-04-22 19:30:15 följande:
    Vart i cykelm är du? Nidblödning?

• Sofie92

Denna månad blir det försök 3 för oss, känns som man har försökt  flera månader =) När jag väntade dottern så syntes det på mig när jag var i vecka 12 och då började kollegorna att fråga. Det tog 1.5 år för mig att bli gravid med dottern och jag hoppas innerligt att det tar sig snart. Vi har kommit överens om att det inte ska bli ett "jobb" denna gången. Men jag gråter varje gång när testen visar neg och mensen kommer =( Min dotter blir snart 7 månader och jag vill verkligen ha barn tätt iaf de första två sen kan jag tänka mig att ha en " sladdis" =)
    Hur känner ni med att ha syskon tätt? Jag är själv en sladdis med 3 äldre syskon som är 6, 8 och 9 år äldre än mig. 

• Sofie92
    {#emotions_dlg.flower}BIM-lista{#emotions_dlg.flower}
    8/5, corran, 20 år, 2:a försöket, 2:a barnet
    1/6, lindgrenmaria91, 22 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    21/5, Milleman, 26 år, 1:a försök i juni, 2:a barnet
    9/5, lilljohansson, 26 år, 1:a försöket, 1:a barnet
    24-25/5 Sofie92, 22år, 3:dje försöket 2:a barnet
  • Sofie92
    Milleman skrev 2014-05-03 21:11:37 följande:
    Asså förlåt min virriga hjärna om jag redan frågat detta här.
    Men hur gör man med jobb och illamående? Det oroar mig än.
    Känns som jag har frågat innan. Och jag kan inte ens skylla på graviditetshjärna haha.

Skumt att sjukanmäla sig för illamående utan att få frågor på det.
    Jag mådde illa förra graviditeten och jag käkade postafen som är mot åksjuka, jag använde även seaband som är armband som ska hjälpa mot illamående. jag fick lov att tvinga i mig något när det var som värst. De ända gångerna jag spydde var när jag duscha på morgonen. 
  • Sofie92
    Älskarlivetkärlek skrev 2014-05-06 21:37:36 följande:

de trodde jag aldrig ?! 
    Grattis Glad Nu längtar man ännu mer efter ett Plus Hoppas det kommer denna månad Skrattande 
  • Sofie92

Någon som varit med om att få bruna flytningar vid ägglossning? Blev orolig då jag aldrig varit med om de.

• Sofie92

Idag så är det blod i flytningarna. Hoppas inget är fel för vill verkligen bli gravid nu.

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)