-
Tack! Har kört utan nu så forsätter med det då :Psaranen skrev 2015-06-13 11:40:54 följande:Neej! Då blir det kokhett i vagnen.
-
Kul med lite "action" här i tråden igen :)
Kul att ni börjat försöka Milleman, hoppas det går bra!
Katta1, får hoppas estet blir positivt då :)
Hur går det för dig, Corran?
Här så växer sonen så det knakar, han är drygt fyra månader nu! Om lite mer än en vecka får vi nycklarna till vårt nya hus, ska bli så skön att flytta. -
hoppas det betyder något bra:) mysigt att bo på båt!Milleman skrev 2015-07-12 21:34:58 följande:
Tack! Men min kropp är inte enkel att tyda. Sen så "letar" man ju tecken på graviditet fastän man inte vill. Men ont i fogen bak har jag. Kan ju bero på att vi flyttat ut på båten och det är lite andra kroppsställningar som gäller men ändå konstigt att jag har så pass ont. Och i svanskotan. Asont. Vet inte varför.
Ja, det är helt sjukt vad tiden rinner iväg!corran skrev 2015-07-13 18:19:22 följande:4 månader....? Känns som det va igår du plussade!! :P ;)
Så himla härligt att flytta, hoppas det går smidigt och fort att komma i ordning i nya hemmet :)
Det går som på räls här, är inne i v 26 nu och magen växer så det knakar! Bebis är väldigt aktiv, så mysigt <3
Vad mysigt :) saknar att vara gravid ibland :P
-
Stort grattis till sonen!saranen skrev 2015-07-25 10:19:30 följande:Det var en riktig helvetesförlossning.
26h från start till mål. Detta då det var igångsättning.
Så 16h av hormoner som ska se till att utplåna tappen o göra kroppe redo. Där det inte hände så mkt mer än mer onda sammandragningar.
Sen paus i 3h i hopp om lite sömn, blev ca 1h.
Sen 7,40 i onsdagsmorse satte de ballong på mig och 9 minuter senare började värkarna. Sen blev det en tuff o väldigt smärtsam förlossning där läkare inte vågade sätta Eda pga mitt trombocytvärde så medans alla läkare tjaffsa runt låg jag o hade en fruktansvärt intensiv förlossning med hemska värkar. 12,04 är han född och det från att jag undersöktes o var 5 cm öppen o på 3 krystvärkar från de läget är han ute. När han är född kom en gynläkare in i rummet o skulle lägga nå bedövning.
En jobbig upplevelse o inte alls så harmoniskt som med Melvin.
Tråkigt att förlossningen blev en tråkig upplevelse för dig/er :( -
Härligt ;) Bitar han dig något när du ammar?Sofie92 skrev 2015-07-24 08:42:44 följande:
Anton är nu 3.5månad och har redan fått två tänder Hoppas det går bra för er mammor och blivande mammor. Jag håller alla tummar och tår för er som kämpar
Min son fick två nu i veckan, han blir fem månader imorgon :) Hoppas han inte börjar bitas!
-
Grattis!!! Gud vad härligt :) då blir det bebis i maj då??Milleman skrev 2015-08-12 16:40:48 följande:
Bekräftade med clearblue idag att jag är gravid :D
-
Men gud så mysigt ????Milleman skrev 2015-08-26 20:19:32 följande:
Tack! I april ser det ut som :) ska på ultraljud på fredag. Så nervös. Vill ju verkligen att det ska visa nått!!
Är det någon speciell anledning att ni ska göra ul? -
Nu oroar jag mig här hemma :p
Maken och jag hade oskyddat sex för Några dagar sedan, dumt men jag helammar. Men nu så har jag börjat nojat över att jag har blivit gravid igen! Vet att det är alldeles för tidigt för symtom men kan inte låta bli att inbilla mig att jag har lite molvärk...
Haha orkar inte med mig själv! Bara att ge sig till tåls en vecka och testa ;) -
Okej, spännande! Hur gick det hos läkaren? :)Milleman skrev 2015-08-27 07:53:58 följande:
Gjorde ett tidigt förra veckan för att beräkna vilken vecka det var i men då syntes för lite så nytt på fredag för att se mer :)
Ska till läkaren idag, blir kanske sjukskriven för foglossning.
Jobbigt med sådan foglossning redan! -
Vad härligt :) fick ni något datum eller det kanske är för tidigt?Milleman skrev 2015-08-30 22:36:10 följande:
Gjorde ul och vi såg ett fint tickande hjärta! Så nu hoppas jag verkligen att detta går vägen :)
Fick inte läkartid förrän onsdag. Mår bättre i ryggen när jag är hemma, samtidigt så vill jag gärna jobba lite. Får se vad som bestäms.
Det värsta nu är nog yrsel, illamående och trötthet. Har verkligen fått tvinga mig upp till 4-åringen.
Fy då... hoppas allt blir bättre snart!