• Kawinna

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

corran skrev 2015-02-08 11:19:03 följande:

Ja inte kommit något sen igår :) Så hoppas de håller sig borta helt nu!

Hoppas!
  • Kawinna
    saranen skrev 2015-02-11 19:51:13 följande:

Försöker ju inte längre utan veckorna rullar på!

V16 imorn och idag kom 5 barn fram till mig på jobbet o lade händerna på min mage o sa, du har en bebis i magen! O då har jag inte sagt nåt alls till dem. Var riktigt mysigt

Häftig!
  • Kawinna
    Dakine skrev 2015-02-12 17:55:51 följande:

Ja, vi har försökt i 2 år till sommaren. Tror det här är försök nr 18 eller 19. Börjat tappa räkningen ;) 

Jo, jag köpte några tester för att kolla denna gången. (Har även gjort det förut). Fick glad gubbe idag så imorgon sker själva ägglossningen :D:D:D Nu kör vi på så det ryker!! 

Du verkar ändå inte gett upp hoppet, skönt att se! passar bra med äl till alla hjärtans dag
  • Kawinna
    Milleman skrev 2015-02-13 11:33:54 följande:

Vi har pausat lite i försöken då jag lever med ny kost och vill få det att funka innan en ny jätteförändring för kroppen till. Det känns så rätt för jag mår milsvid bättre med min nya kost och tror att nästa graviditet blir mycket bättre. Framförallt att jag kommer kunna vara positivare och gladare. Har ju haft oupptäckt glutenintolerans i flera år säkert. När jag var gravid sist och mådde dåligt av foglossningen blev det tyvärr mycket skräpmat som pizza och mackor och snabb mat tex pasta. Inte bästa kosten vid glutenintolerans direkt.

Vi har två resor inbokade men jag tror börjar försöka sen i maj igen :)

Vad skönt att du mår bättre! Kommer säkerligen göra nästa graviditet bättre

Vart ska ni resa någonstans?
  • Kawinna
    Milleman skrev 2015-02-14 01:26:21 följande:

Först blir det en veckas skidresa till Vemdalen. Sen blir det weekend i Skåne så det är bara en liten resa. Sen har vi fyra-fem veckors segling i juni-juli men då kan man ju hoppas vara nygravid :)

Gud vad härligt ni får ha det så bra!
  • Kawinna

Ja, här är humöret på topp!
    Ska ut och äta med maken strax då detta troligtvis är vår sista kväll utan bebis :) Känns helt sjukt att veta att vi snart har vårt barn här!
    Kommer sättas igång imorgon med största sannolikhet så få se hur mycket sömn det blir i natt!

Hur går det själv? :)

• Kawinna

Den 7/3 kom våran prins!
    Fick vara inlagd fyra dagar innan och det gjordes igångsättningsförsök men inget hände. Det blev ett snitt och allt gick väldigt bra!

Efteråt fick vi vara inlagda på neo då den lille låg lågt i socker. Han fick sond och dropp i fyra dagar. Men nu är allt bra. Han växer med stormsteg, sover bra och äter bra. Allt är på topp! :D

• Kawinna
    corran skrev 2015-03-07 20:15:48 följande:

Jag va på vul förra veckan och allt såg bra ut! :) Hoppas det fortsätter så nu! 

Skönt att allt såg bra ut! :)
  • Kawinna
    lilljohansson skrev 2015-03-27 12:23:36 följande:

I måndags föddes våran prinsessa =)

Stort grattis! :)
    Vad var det som hände under förlossningen?
    Dakine skrev 2015-03-29 22:18:56 följande:
    Jag tror att jag plussat efter 1 år och 8 månader. 
    Jag är helt i chock, och kan inte tro det själv. Testade mig nu ikväll, på äl+12. 
    Ska testa mig imorgon bitti också!
    Har typ inga symtom jag inte haft förut vid mens. Lite ömma bröst, och gasig! 
    Grattis grattis! Gud va härligt :)
    Man behöver ju inte ha några symtom, ditt test är ju väldigt positivt!

• Kawinna

Hur är det med alla? :)

Idag blir min lilla kille en månad, tiden går verkligen så fort som alla säger!

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)