• Kawinna

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Dakine skrev 2014-11-12 10:01:09 följande:

Det kändes riktigt jobbigt att få det beskedet. Då sonen blev till utan problem hade jag aldrig kunnat ana något sådant... 

Har gråtit var och varannan dag! Känns hopplöst. 

Men, jag måste ändå tro att det kommer lösa sig! 

Förstår det :/ skickar styrka och det är klart det kommer lösa sig!
  • Kawinna
    corran skrev 2014-11-14 19:42:56 följande:

Neg test idag också och fortsatt bruna flytningar så känns som att mensen är på intåg! tyvärr.. men men kan ju inte göra så mycket åt saken. 

Får hoppas på nästa ägglossning.

Är mammaledig än :) Du då?

Åh, trist... men då blir det er tur nästa gång om det inte tagit sig nu
  • Kawinna
    er92 skrev 2014-11-14 19:03:42 följande:

Vad sysslar ni med på dagarna? Jobb/skola?:)

Jag jobbar som sjuksköterska du då?
  • Kawinna
    er92 skrev 2014-11-14 20:28:25 följande:

Åhhh!!! Jag har tänkt söka till ssk utbildning sen, trivs du? Är du på boende eller sjukhus? Jag är undersköterska på ett boende och distans studerar 100% på sidan av :)

Jag trivs jättebra! Är på ett boende vad pluggar du?
  • Kawinna
    er92 skrev 2014-11-14 22:11:49 följande:

Så kuul :) jag studerar upp betygen :)

Okej tycker absolut att du ska söka till ssk om du är sugen, det är en jättebra utbildning!
  • Kawinna
    corran skrev 2014-11-17 19:06:15 följande:

Här kom imorse iaf!

Menar du mensen? Fan vad trist... men nu vet du att allt är ute efter mf iallafall!
  • Kawinna
    lilljohansson skrev 2014-11-20 06:18:28 följande:

ni gravida, vilken vecka är ni nu i egentligen?

själv har man redan kommit till v.22 =)

Är i v. 25 från idag fattar inte att det går så fort! Känner att jag gärna vill hitta en vagn och bilstol snart.
  • Kawinna

Köpte barnvagn igår. Blev en Emmaljunga Nitro :) Känns skönt att ha det avklarat! KÄnns så mysigt att titta på den oh veta att det ganska snart ligger en liten där i.

• Kawinna
    Milleman skrev 2014-11-23 08:02:56 följande:

Nu är det 55 dagar sen jag fick mens. Jag kan på riktigt inte förstå hur vi ska lyckas bli gravida nån gång :(

Tänkte börja försöka i februari igen men när jag har så här oregelbundet så går det ju inte :(

Fy vad jobbigt :/ Hoppas den ordnar till sig snart! Annars kanske det är något som du ska kolla upp?
  • Kawinna
    Milleman skrev 2014-11-23 12:06:32 följande:
    Asså det är ju jätteskönt att ha mens sällan. Men inte bara just nu. Så jag vill inte ändra på det egentligen. Men det blir en helsikes massa äl-test. Kanske får vara värt det.
    Det är ju skönt att du ser det så i alla fall :)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)