• Kawinna

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

corran skrev 2014-10-19 18:53:18 följande:

Jo men du fick väl ett mycket tidigt mf? Blir ju nästan som en mens då typ nu är jag ju lite rädd att det ska finnas rester kvar och därför missgynna en ev ny graviditet...

aja blir bara knäpp av att tänka på det..

Ja jag försökerr håller humöret uppe och tänka positvt trots allt :)

Jo iofs... men du har ju ändå tagit alla piller och så så det borde ju inte vara några problem förstår att det är svårt. ..
  • Kawinna
    saranen skrev 2014-10-23 21:27:37 följande:

Hur är det här med alla?! =)

Här är det bra! Njuter av semestern och verkar ha en riktigt livlig en i magen, maken har känt den nu också

Skönt att det går åt rätt håll efter olyckan, hoppas det blir plus på bim

Trist med heltids sjukskrivning Nallebjörnis!
  • Kawinna
    Nallebjörnis skrev 2014-10-24 13:31:46 följande:

Ja det är det. Gick in i v 21 i söndags. Varit sjukskriven 50 % sen 30 aug pga foglossning. Nu sen 2 veckor sedan 100 % för foglossning, huvudvärk , yrsel och illamående

Låter inte alls kul! Hoppas det blir bättre snart
  • Kawinna
    corran skrev 2014-10-26 14:49:14 följande:

Har slutat blöda nu iaf så nu hoppas jag på äl snart :)

Vad skönt att det gick så fort har ni bestämt er för att försöka på en gång?
  • Kawinna
    saranen skrev 2014-10-27 10:01:30 följande:

Hörrni tjejer, kan ni hjälpa mig med en fundering jag faktiskt inte blir nå klok på hur mycket jag än googlar o letar.

Satt här hemma i soffan o spana igenom mina 4 senaste menscykler och inser att jag har ju för rackarns en lutealfas på bara 10 dagar (11 dagar en månad). Klassas de som normalt (14 sägs ju vara standard) eller bör man ringa någon o kolla......

Det är ju lite kort men om jag var du skulle jag inte vara orolig, du har ju ändå äl
  • Kawinna
    saranen skrev 2014-10-27 19:20:59 följande:

Jo har ju haft positiva ÄL test varje månad!

Bara hoppas på att det är ett bra ägg som vill släppa snart så det kan bli plus!!!

Ni får väl ligga i när det går helt enkelt :p
  • Kawinna
    corran skrev 2014-10-30 15:22:45 följande:

Ja vi kommer köra på :) 14 dagar har gått nu och hoppas ju på äl snart!

Önskar er stort lycka till! Hoppas äl kommer snart
    saranen skrev 2014-10-30 23:57:00 följande:

Bim idag. Ingen mens har visat sig...

Test imorgon då?
  • Kawinna
    corran skrev 2014-10-31 18:59:43 följande:

Är lite lur på att äl närmar sig, tycket äl testen idag är positva, får se imorgon om de är neg så kanske äl är imorgon. Hoppas gör man ju :)

Härligt om det kommer igång så snabbt har du fått neg gravtest?
  • Kawinna
    corran skrev 2014-10-31 19:48:07 följande:

Näst intill neg iaf :) 

Såhär ser äl testerna ut iaf, väldigt förvirrande :P

Jadu, dom där testerna var lite förvirrande
  • Kawinna

Nu hemkommen från USA! Är skönt faktiskt nu blir det 100 % bebisfokus, börjar med kontroll hos bm imorgon. Ska bli spännande att få veta hur jag ligger på "magkurvan" med tanke på diabetesen!

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)