• Kawinna

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

corran skrev 2014-08-13 19:19:36 följande:

Hej tjejer!! Inte varit så aktiv senaste veckan, sonen har fyllt 1 nu i helgen som var så vi har haft fullt upp med planering och besök av familjen :)

Väntar på äl som borde vara nu till helgen nån gång, det går så segt..vill verkligen få ett plus den här gången!!

Hur mår ni allihopa? :) Erli hur går det för dig? :) 

Bor i Umeå (såg att det var nån som frågade det)!

Och grattis till plusset Sofie!! :D

Åh vad mysigt hoppas ni får till det denna gång
  • Kawinna
    corran skrev 2014-08-13 21:33:02 följande:
    Ja det hoppas verkligen jag också! Vore så himla roligt om det kunde bli vår tur den här gången! :) 
    Verkligen! :)
    Jag har blivit mer illamående så det är drygt, men tröttheten börjar ge med sig lite iaf. Ska på inskrivning på måndag :)
  • Kawinna
    corran skrev 2014-08-14 18:57:43 följande:

Nä fy för illamåendet :( Usch va jobbigt de va kommer jag ihåg! Hoppas det ger sig snart :)

Det hoppas jag med!

Lycka till nu över äl
  • Kawinna
    corran skrev 2014-08-16 21:39:38 följande:

Fan också,,verkar som att jag fått urinvägsinfektion..gör sååå ont!!

Hade äl igår och OM jag skulle blir gravid nu, kan infektionen skada gravditeten då? 

HInkar i mig vatten nu och dricker citronkoncentrat..

Typiskt! Tror inte att det ska påverka
  • Kawinna
    Milleman skrev 2014-08-17 22:02:18 följande:

De har veckoschema och det faller så att han kommer göra det. De har inget varannanhelgbarn-system el liknande.

Fasiken vad dumt!
  • Kawinna

Var på inskrivning idag och troligtvis har jag fått graviditetsdiabetes... ska på glukosbelastning på torsdag. Känns inte alls bra.

Men vi var till banken också och där gick det bättre så nu kan husletandet dra igång på allvar

• Kawinna
    Milleman skrev 2014-08-18 17:12:28 följande:

Oj redan?

De trodde att jag hade haft det på bb iom att sonen var så stor. Men nä.

Hoppas inte du har det. Fast om du har det är det övergående väl?

Trodde också att det kom senare men tydligen inte. .. det går ju över när man fött men risken blir högre att man utvecklar diabetes sen.
  • Kawinna
    corran skrev 2014-08-18 19:01:00 följande:

Ojdå :/ lät inte alls roligt! 

Mer roligt med banken och husletande dock :D vad är ni ute efter för typ av hus? :)

Vi vill ha ett lagomt stort hus som gärna är renoverat annars har vi inte så många krav
  • Kawinna
    corran skrev 2014-08-20 19:50:41 följande:

Äl+5 idag, kan inte tiden bara gå fortare!! 

Snart är det ju dags att börja testa, bara att hålla ut
  • Kawinna
    corran skrev 2014-08-23 20:41:42 följande:

Äl + 8 idag, negativt test. Vet att det är tidigt men det känns hopplöst den här månaden också :(

Är ju tidigt än så ge inte upp hoppet!
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)