• Kawinna

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Erli skrev 2014-09-17 22:41:17 följande:

Jag hade rätt! Det är en helt perfekt liten pojke som bor i magen :D känner mig som världens lyckligaste!! Vår lilla Lukas ska få en lillebror <3

Grattis, vad kul
    Milleman skrev 2014-09-18 06:47:18 följande:

Negativt graviditetstest idag för mig. Får nog acceptera att det här med syskon kommer inte bli en lätt match :( så himla oregelbunden cykel.

Fan vad tråkigt
  • Kawinna
    Milleman skrev 2014-09-18 15:11:08 följande:

Jag skulle aldrig köpa en vagn utan rörliga framhjul. Tungt för ryggen annars.

Teutonia Spirit 3 hade allt vi kunde önska. Sålänge sonen inte satt framlänges. Nästa gång blir det en vagn med 4 hjul.

Tycker också att det varit mycket skönare att köra vagnar med svänghjul men vill ha fyra däck.
    corran skrev 2014-09-18 16:15:15 följande:

Vi har 2 vagnar, en med fasta och en med svängbara.. vi bor i norrland och har mycket snö på vinter och det funkar inte med en vagn  med svängbara då. Hade jag bott i södra sverge hade jag inte tvekat på att köpa en vagn med svängbara, sjukt smidigt! :)

Vi har också mycket snö här så det är det som gör att vi tvekar... men tydligen ska det finnas vagnar där man kan byta mellan rörliga och fast hjul så ska kolla upp det lite mer
  • Kawinna
    Milleman skrev 2014-09-18 17:17:52 följande:
    Nyaste Emmaljunga vagnen har stora rejäla svängbara fram. Värt att titta på kanske? :)
    Den måste jag titta på :) Lär väl kosta en förmögenhet men drömma kan man alltid ;)

• Kawinna

Vi har namn klara oavsett om det blir flicka eller pojke, har varit bestämt länge :P

Igår fick jag fast tjänst så det känns toppen! :) Sa att jag är gravid men de vill ändå ge mig en tjänst. 

• Kawinna
    corran skrev 2014-09-19 10:13:08 följande:
    Åh grattis till tjänsten!! :D Får man fråga vad? :) 

Tack! Jobbar som sjuksköterska så det är på samma ställe jag nu fått fast :)
  • Kawinna
    Milleman skrev 2014-09-21 10:49:02 följande:

Ingen mens men inga symptom på nått annat heller. Är på dag 43 nu.

Men vad jobbigt! Hoppas det betyder plus
  • Kawinna
    Milleman skrev 2014-09-21 12:25:30 följande:

Tycker att jag borde känt av symptom då?

Jag hade nästan inga symtom i början
  • Kawinna
    Milleman skrev 2014-09-23 07:22:23 följande:

Dag 45. Beställde nya tester igår. Fattar ingenting.

Hoppas det visar positivt nu! :) Vore ju drygt om mensen krånglar så...
  • Kawinna
    saranen skrev 2014-09-26 19:59:43 följande:

Hur mår ni tjejer??

Ja du... mår bra i graviditeten men har lite ångest för övrigt. vi har bokat en resa i tre veckor till usa men vet inte hur jag ska göra nu när jag fått diabetes och ska ställa in insulin och sådant. Känns bara så jobbigt nu
  • Kawinna
    saranen skrev 2014-09-26 21:13:55 följande:

Men åhhh. Det var inget roligt läge. När är resan?

Nej, känns trist... vi ska åka den 13:e oktober. Ska träffa läkaren igen på tisdag så hoppas det går bra då!
    Milleman skrev 2014-09-27 07:57:17 följande:

Neg test idag.

Men du kanske ska kolla upp det här? Känns märkligt att mensen inte kommit än... eller hur länge sedan var det du hade äl känningar? Kan ju vara så att mensen bara hoppat över en gång
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)